قیمت کلی کفش مردانه راحتی

29 اسفند 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه راحتی در سبک های کلاسیک و اسپرت توسط تولید کنندگان متخصص و مجرب ایرانی و بر اساس نیاز جامعه تولید می شوند و قیمت کلی آنها بر اساس نرخ مواد اولیه و شرایط اقتصادی و نوع سبک و طراحی که دارند به مشتریان عزیز اعلام می گردد.

زمانی که فردی بخواهد زمان های طولانی را در محیط بیرون از منزل برای حضور در محل کار یا انجام کارهای مختلف روزمره بگذارند نیاز به کفشی دارد که او را در این امر حمایت کند و به رفع خستگی و آرامش دهی به پاهای او کمک بیشتری نماید.
قدر مسلم است که در این مواقع کفش باید از ویژگی های خاص تر و پیشرفته تری برخوردار باشد که این ویژگی ها معمولا در کفش های راحتی و طبی می توانند جمع شوند.
کفش های راحتی مردانه همان طور که اشاره شد به دو قسم کلاسیک و اسپرت تقسیم بندی می شوند که طرفداران مدل های کلاسیک مردانی می باشد که دارای پوشش های رسمی تر یا دارای سن های بالاتری هستند.
البته برخی از مدل های کلاسیک به دلیل داشتن طراحی های امروزی تر مورد پسند مردان جوان بسیاری در کشور قرار گرفته است که سردمدار تولید این قبیل کفش ها تولید کنندگان حرفه ای در شهر تبریز می باشند.

قیمت کفش مردانه راحتی
کانال عمده کفش مردانه راحتی

هر هفته و هر ماه سبک های جدیدی از کفش های مردانه راحتی تبریز یا شهرهایی نظیر مشهد و تهران به شکل عمده به مشتریان معرفی می شود تولید قسمتی از این کفش ها در برهه ای زمان به جهت نبود استقبال کافی یا کمبود مواد اولیه آنها متوقف می شوند و یا قیمت های آنها به جهت شرایط اقتصادی حاکم در جامعه دچار نوسان های گسترده ای می شوند.
به همین دلیل مشتریان همواره به دنبال محلی و مرکزی می باشند که به شکل به روز قیمت های انواع کفش مردانه از جمله سبک های راحتی و مجلسی را در اختیار آنها بگذارد یا آنها بتوانند بعد از پسندیدن مدل های مد نظر خود از آن مرکز در کمترین زمان از آخرین قیمت عمده کفش مردانه مطلع گردند تا سریع تر و راحتتر بتوانند تصمیمات لازم را در زمینه انتخاب و خرید مناسب تر اخذ نمایند.
برای این منظور و برای اطلاع دهی دقیق تر و به روز به مشتریان، وانیا کانال های اختصاصی را برای مشتریان عزیز خود تدارک دیده است.


قیمت کفش مردانه راحتی جدید

از مهم ترین ویژگی هایی که می تواند در موفقیت یک مرکز فروش عمده موثر باشد معرفی مستمر مدل های جدیدتری از اقسام کفش های مردانه به مشتریان می باشد کسانی که به شکل اینترنتی اخبار و محصولات جدید را دنبال می کنند به دلیل اینکه به شکل آنی از مدل های کفش جدید مطلع می گردد همواره از رقبای خود که به شکل سنتی کار می کنند می توانند یک گام جلوتر باشند و بهتر از آنها به نیازها و سلایق جامعه درک نمایند.
من باب نمونه برای آشنایی مشتریان از قیمت های عمده کفش مردانه راحتی سبکی به شکل زیر با نام گریدر می باشد که در زمره مدل های چرم قرار می گیرد.

قیمت کفش مردانه راحتی
مشخصات کفش راحتی مردانه
کفش گردیر از جمله کفش های کلاسیک دارای رویه چرم می باشد و در آستری آن از جیر صنعتی استفاده شده است و زیره آن از جنس پیو و به روش تزریق مستقیم به کفش متصل شده است که این امر بر کیفیت و مقاومت کفش می افزاید و همچنین به جهت عدم استفاده از کفش به آن ظاهر تمیزتر و شکیل تری می بخشد.

قیمت کلی این کفش در حال حاضر تنها 89000 تومان می باشد که در رنگ های مشکی، قهوه ای و عسلی از این مرکز قابل سفارش می باشد.


قیمت عمده کفش راحتی اسپورتی ارزان

کفش های راحتی مردانه که دارای طراحی های اسپورتی می باشند و با نرخ های ارزان ارائه می شوند به شکل گسترده ای در کشور تولید و به فروش می رسند و خوشبختانه از جنس های قابل قبول و استانداردی برخوردار هستند.
این کفش های ارزان مردانه اغلب دارای رویه جواربی و زیره نرم نظیر پیو یا پلیمر و... می باشد که آنها را به یکی از گزینه های عالی به پیاده روی های طولانی تبدیل می نماید.
این سبک ها در بیشتر موارد دارای طراحی هایی می باشند که هم به عنوان سبک زنانه و هم مردانه می توانند مورد استفاده قرار گیرند و معمولا تنوع رنگ بندی خوبی بر اساس سلایق مشتریان دارند.
به عنوان نمونه در کشور می توان به برندهایی نظیر تن تاک، نایک و آدیداس اشاره کرد که با قیمت های تقریبی بین 20 تا 40 عرضه می گردند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا