پخش عمده کفش مردانه ایرانی جدید

07 خرداد 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تولید کفش های مردانه ایرانی در اقسام شیک و جدید با طراحی های امروزی از جمله دلایل اصلی جذب بسیاری از مشتریان به سمت خرید مدل های بومی در مراکز پخش عمده آنها می باشد مدل هایی که در عین داشتن کیفیت بسیار مناسب از قیمت های رقابتی تری نیز برخوردار می باشند.


با توجه به تمایل و گرایش همیشگی انسان به سمت سبک های جدید و به روز، تولید کنندگان حرفه ای در این زمینه همواره سعی می نمایند که مدل های تولید نمایند که در عین داشتن طراحی های تازه بسیار عام پسند باشد و او بتواند برای چندین دوره فروش آنها را انجام دهد.
در بین کفش های مردانه ایرانی مدل های موفق بسیاری مشاهده می شود که با وجود داشتن طراحی های قدیمی تر همچنان به عنوان مدل های روز توسط بسیاری از مردان خریداری می باشد.
در بین کفش های مردانه ایرانی سبک های چرم آنها شاخص می باشند و مورد انتخاب مردانی است که همواره کیفیت را معیار اصلی انتخاب خود قرار داده اند.

فروش عمده کفش مردانه
فروش عمده کفش مردانه اسپرت نایک

کفش های اسپرت مردانه از آن دست سبک هایی است که در بین مردان به ویژه جوانان استفاده بسیار بالایی دارد که همین امر سبب شده است که کفش های اسپرت صدر فروش کفش های مردانه را نصیب خود نمایند.
از جمله مدل های کفش مردانه اسپرت که از مرکز وانیا هم اکنون قابل سفارش می باشد مدل کفش اسپرت مردانه نایک رویه بافتی می باشد که در رنگ های مشکی، طوسی، سبز، قرمز و آبی با زمینه مشکی تولید می شود.
اینکار در سری 12 جفتی ارائه می شود و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و همان طور که مشاهده می کنید دارای طراحی بسیار جوان پسندی می باشد.

فروش کفش مردانه اسپرت
مدل کفش مردانه چرم دست دوز

کفش های مردانه چرم دست دوز دارای بالاترین قیمت در بین سبک های مردانه ایرانی می باشند اما در عوض دارای کیفیت بسیار شگفت انگیزی می باشند و هر شخصی با یکبار خرید آنها دیگر تمایلی به خرید مدل های غیر چرم پیدا نمی کند.
چرا که این کفش ها دارای راحتی بسیار بالایی هستند و دوام و کیفیت آنها این امکان را برای دارندگان می دهد که بتوانند سال ها از این کفش بهره کافی ببرند این کفش ها در اقسام راحتی، مجلسی و طبی بر اساس نیازهای مختلف مشتریان تولید می شوند.
از جمله این سبک ها مدلی به نام sk3 و Sb3 می باشد که دارای رویه چرم طبیعی از نوع گاوی درجه یک می باشد کف کار و آستری نیز از چرم بزی می باشد و دارای کف طبی پلی یور می باشد که بر روی آن آستر چرم بزی کشیده شده است.
این کار تمام دستدوز و از سبک های جدید و به روز می باشد و برای همین دارای 24 ماه ضمانت برای شکستن و جدا شدن زیره دارد.
رنگ بندی این کار در سه سبک اصلی مشکی، عسلی و قهوه ای می باشد که طبق درخواست خریداران تولید و در ظرف مدت زمان مقرر ارسال می گردد.

خرید کفش مردانه دست دوز
تولید کفش صندل مردانه جدید

کفش های صندل مردانه همانند مدل های زنانه در فصل گرما تولید و پخش می شوند که البته برای تامین نیاز بازار در اسرع وقت تولید و عرضه آنها از اوایل بهار آغاز و معمولا تا اواسط تابستان ادامه پیدا می کند.
مناسب ترین صندل مردانه سبکی است که پاها را کمتر در معرض آسیب قرار دهد و در عین حال پاها در آنها عرق نکند و در آنها آرامش کافی داشته باشند.
از جمله این مدل ها که در وانیا ارائه می شوند مدل با سبک طبی با نام شهاب از جمله تولیدات دکتر فام می باشد این کفش دارای رویه چرم طبیعی و زیره پیو می باشد.
دوردوخت بودن کار سبب استحکام کافی کفش می شود و مانع از جدا شدن راحت زیره از کف کفش می باشد آستر و کفی کار نیز چرم می باشد که همین ویژگی پاها را در وضعیت بسیار خوبی قرار می دهد و از سلامت آنها محافظت می نماید.

تولید کفش صندل مردانه
مرکز پخش عمده جدیدترین کفش های مردانه

ما در این بخش به معرفی سه مدل از سبک های مردانه پرداختیم که بخش کوچکی از مدل هایی است که در مرکز پخش وانیا ارائه می شود.
کفش های مردانه در این مرکز در درجه های کیفی و قیمت های مختلفی ارائه می شوند که هر کدام از آنها ساختار و ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.
در کل سعی می شود که با همکاری با تولید کنندگان مختلف در کشور به عرضه انواع سبک های مردانه بر اساس اقسام نیازها در کشور اقدام شود تا خریداران از هر نقطه از کشور بتوانند سبک های مورد نیاز خود به راحتی خریداری نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا