راهنمای خرید عمده نیم بوت مردانه شیک

14 مهر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

ما در اینجا خدمات راهنمای خرید عمده انواع کفش نیم بوت مردانه شیک و جذاب را انجام می دهیم و به شما خواهیم گفت که چگونه سفارشات خود را به صورت سریع و به شکل موقع انجام دهید و چگونه در زمان و هزینه های خود نیز صرفه جویی های مناسب انجام دهید و از خرید خود لذت ببرید.


با نگاه اجمالی به انواع کفش های مردانه می توان گفت که کفش های نیم بوت مردانه یکی از جذاب ترین و خاص ترین پوشش ها در نوع خود به شمار می آیند و زیبایی و شیک بودن آن برای بسیاری از کسانی که قصد خرید آن را دارند شرط اولیه به شمار می آید.
اگر شما به دنبال طرح های جدید و به روزی برای خرید عمده انواع کفش مردانه نیم بوت شیک می باشید وانیا می تواند به عنوان یک منبع بزرگ در این زمینه باشد و سبک های مناسبی را به شما پیشنهاد دهد. در صورتی که انتخاب شما در زمینه کفش های نیم بوت مردانه برای زمستان مناسب باشد می توانید به خود امید افزایش فروش خود را در فصول سرد و سایر فصول سال را بدهید و به دسته مشتریان راضی خود روز به روز بی افزایید.
برای خرید عمده کفش های مردانه نیم بوت دو راه حضوری و غیرحضوری پیش رو دارید. راه حضوری همان روش متداول و روتین می باشد که انتخاب بسیاری از افراد در جامعه می باشد. روش غیر حضوری که به دو دسته اینترنتی و تلفنی تقسیم می شود که مدل اینترنتی جزو روش های به روز و مختص عصر حاضر می باشد و جزو راه های سریع و پیشنهادی برای ثبت های سفارش به موقع می باشد.

خرید عمده کفش مردانه کت شیک

خرید عمده کفش مردانه نیم بوت

کفش های مردانه نیم بوت در واقع همان چکمه های ساق کوتاهی هستند که امروزه در جنس های مختلف خرید و فروش می شوند. کفش های مردانه نیم بوت بهترین نوع پای پوش برای فصول بارندگی و سرما هستند و طراحی برخی از آنها به شکلی است که می توان از آنها در کوهنوردی نیز بهره جست به عبارتی با خرید این قبیل کفش ها می توان با یک تیر دو نشان زد.

کفش های نیم بوت می توانند در جنس های نظیر چرم طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی از هر دو، جیر و... تولید می شوند در کل باید کفش به شکلی باشد که به خوبی بتواند گرما را به پا منتقل نموده و مانع از نفوذ آب به داخل کفش گردد و پا به خوبی بتواند تنفس نماید.
خرید کفش های نیم بوت با قیمت های مناسب به روش آنلاین از هر سوی این کره خاکی امکان پذیر گشته است.

معرفی انواع کفش نیم بوت مردانه جهت خرید عمده

کفش های مردانه نیم بوت برای فصول سرد سال تولید می گردند به همین دلیل فروش آنها نیز مختص به همین زمان خواهد بود و با نزدیک شد به اواخر دی ماه از میزان تولید و فروش آنها کاسته می شود و زمان فروش کفش های بهاری فرا می رسد.
مدل های کفش نیم بوتی که در ایران تولید می گردند در طراحی های و برندهای بسیار متنوع می باشند اما در این میان برخی از آنها به جهت داشتن کیفیت و طراحی های شیک و جذاب سال هاست که مورد انتخاب خریداران بسیاری در کشور می باشد. در اینجا به معرفی چند مدل از کفش های نیم بوت مردانه شیک می پردازیم که می توانید با تماس با این مرکز به شکل اینترنتی درخواست خرید عمده آنها نمایید.

مدل کفش نیم بوت مردانه جکس

کفش های نیم بوت جکس را به جهت داشتن زیره های عاج دار و یخ شکن جزو کفش های کوهستانی نیز دسته بندی می نمایند رنگ بندی این کار متنوع می باشد و در ترکیب رنگ های مشکی، طوسی، کرم، یشمی و قهوه ای تولید می شود. این مدل کفش علاوه بر داشتن سایز مردانه دارای سایزهای میانه یا زنانه و بچه گانه می باشد از این رو می تواند یک ست عالی برای فروشگاه شما به شمار رود.
کفش نیم بوت مردانه جکس ضدآب می باشد و بهترین گزینه برای روزهای بارانی و برفی است و به جهت داشتن ساق بلند و عاج های مناسب از پیچش و لغزش پا در یخبندان و کوهنوری جلوگیری می کند.

خرید عمده کفش مردانه جکس
مشخصات کفش نیم بوت مردانه جکس
سایزبندی: 31.35، 36.40 و 40.45
رویه کار: فابیلاک و پارچه واتر
زیره: پیو و عاج دار بلند ضد لغزش
آستری: پارچه
قیمت: به جهت تغییرات قیمتی مداوم تماس بگیرید

مدل کفش نیم بوت مردانه کت ارزان

نیم بوت مردانه کت همان نام اختصاری کاترپیلای می باشد که جزو برندهای بسیار مشهور نیم بوت مردانه در کشور به حساب می آید خرید مدل اصل این برند به جهت داشتن قیمت بسیار بالا برای همگان میسر نیست و اغلب مشتریان آن افراد با درامد های مالی بالا می باشد. اما تولیدات داخلی و کپی آن می توان یک گزینه عالی برای کسانی باشد که به دنبال نیم بوت های با کیفیت و شیک اما در عین حال ارزان می باشند. این سبک از کار در هر سال با طراحی های جدید و پرفروش به مشتریان عزیز ارائه می گردد و عرضه آن می تواند در کشور فروشگاه یک اقدام هوشمندانه باشد.
مدل نیم بوت در سبک های اسپرت و کلاسیک تولید می شود مدل های اسپرت اغلب جوان پسندانه می باشد و با تیپ های اسپرت و راحتی به خوبی ست می شود. مدل های کلاسیک مورد انتخاب کسانی است که ظاهرهای نیمه رسمی و رسمی دارند. از این رو بهتر است که شما فروشگاه دار عزیز تمام سلایق خریداران خود را در نظر داشته باشید و با تامین آنها به آمار فروش و تعداد مشتریان خود بی افزایید.

خرید عمده کفش مردانه کت

راهنمای خرید عمده انواع کفش نیم بوت

برای اینکه بتوان کفش های نیم بوت مردانه را به شکل سریع و به موقع برای فروشگاه خود تامین نمود نیازمند استفاده از سیستم و سازوکارهای امروزی هستید. در واقع با استفاده از روش های سنتی نمی توانید در همان زمان که معرفی و عرضه تولیدات جدید در این زمینه صورت می گیرد مطلع شوید و در نتیجه مزیت های رقابتی را از دست می دهید. به ویژه اینکه در هر روزی از سال به جهت شرایط آب و هوایی و یا دیگر شرایط نمی توان به راحتی مسافرت های کاری را انجام داد.
استفاده از روش خرید اینترنتی کفش مردانه در انواع سبک های نیم بوت و دیگر مدل ها یک اقدام هوشمندانه می باشد و شما با استفاده از آن می توانید در هر همان لحظه معرفی و عرضه جدیدترین کفش های مردانه که توسط عمده فروشی ارائه می شود مطلع شوید و در همان روز نیز سفارش و خرید خود را انجام دهید و آن را از طریق باربری های شهر خود در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
با وارد شدن به کانال کفش وانیا امکان بررسی مدل ها و درخواست آن برای وضعیت موجودی و آخرین قیمت به راحتی برای شما مشتریان عزیز فراهم می باشد و از دیگر سو برای خرید سریع تر می توانید مدل های نیم بوت با طرح های مورد نظر خود را از وانیا درخواست کنید تا در صورت موجود بود مشخصات و عکس های آنها به آیدی شما ارسال گردد و بعد از صدور فاکتور و پرداخت آن ارسال آن از طریق باربری به شهر و آدرس شما فراهم شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا