فروش عمده کفش مجلسی مردانه آتاپا

25 آبان 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه مجلسی آتاپا به عنوان یکی از شیک ترین تولیدات این مرکز فروش در دو سبک ونیز و هشتک ارائه می شوند قیمت و کیفیت مناسب این مدل ها عامل محبوبیت و فروش بالایی آنها می باشد. این محصول از جمله تولیدات استادکاران شهر تبریز می باشد.


مردان نسبت به زنان از کفش های مجلسی کمتر استفاده می نمایند از این رو اغلب آنها نهایت یک یا دو جفت کفش مجلسی در کمد خود کفش های خود دارند. به همین دلیل بیشتر آنها ترجیح می دهند کفش هایی را خریداری نمایند که بسیار شیک و با کیفیت باشد و بتوانند از آن سال های زیادی در مراسم ها و جشن های مهم دوستانه و خانوادگی استفاده نمایند.
کفش های مجلسی معمولا دارای رویه های براق همانند ورنی می باشند که زرق و برق و جلوه خاصی دارد. اما در این میان مدل هایی نیز وجود دارند که حالت مجلسی اداری دارند و می توان از آنها در مکان های اداری و رسمی نیز استفاده نمود این نوع کفش ها در مقایسه با مدل های کاملا مجلسی از فروش بالاتری در یک مرکز فروش عمده مردانه برخوردار می باشد چرا که می توان از آنها در مکان ها و موقعیت های بیشتری استفاده نمود در نتیجه مقرون به صرفه تر می باشند.
ما در اینجا قصد داریم به معرفی دو مدل از کفش های مردانه مجلسی با برند آتاپا بپردازیم که شامل اقسام مجلسی و نیمه مجلسی می باشند و می توان از آنها در موقعیت ها و شرایط بسیاری استفاده نمود.

کفش مردانه مجلسی ونیز بندی مشکی

کفش مردانه مجلسی ونیز آتاپا

کفش ونیز آتاپا دارای رویه با چرم طبیعی می باشد که یکی از بزرگ ترین مزیت های این مدل کفش به شمار می آید. رویه چرم یکی از بهترین رویه ها برای استفاده در کفش های چرم مردانه می باشد چرا که این نوع رویه جلوه و زیبایی خاصی در کفش ها ایجاد می نماید.
کفی این کار از نوع طبی می باشد که آن را برای استفاده در ساعت های طولانی مناسب می نماید و به پاها فشار کمتری وارد می نماید.
زیره کفش پیو به روش تزریق مستقیم است که یکی دیگر از مزیت های این کفش زیبا می باشد. زیره پیو تزریق هم انعطاف و راحتی کفش را افزایش می دهد و هم دوام کفش با آن بسیار بالا می رود.
رنگبندی کفش شامل مشکی، قهوه ای و عسلی است که در سری دوازده تایی بسته بندی می شود و دارای سایزبندی 40.45 می باشد. آستری کار نیز از نوع چرم می باشد که مانع از عرق نمودن پاها در هوای گرم است در نتیجه پاها با آن بوی بد عرق نمی گیرد.
این مدل کفش در دو سبک بی بند و بندی است که مدل بندی آن دارای جلوه مجلسی بیشتری می باشد و مدل بی بند آن حالت نیمه رسمی دارا می باشد.

کفش مردانه مجلسی ونیز آتاپا مشکی بدون بند

کفش مردانه مجلسی هشتک آتاپا

کفش مجلسی هشتک آتاپا نیز مشخصاتی شبیه به ونیز را دارا می باشد با این تفاوت که تنها در مدل بی بند با رویه طرح دارا تولید می گردد. طراحی رویه کفش آن را برای استفاده در مجالس و مهمانی ها مناسب تر نموده است
رویه از نوع چرم طبیعی با کف طبی و آستری چرم می باشد و در سه رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی تولید می شود و دارای بسته بندی 12 تایی با سایزبندی 40.45 می باشد.
زیره نیز همانند مدل ونیز از نوع پیو تزریق مستقیم با کیفیت است. زمانی که زیره به روش تزریق تولید می شود دیگر نیازی به چسب کاری نمی باشد در نیتجه دور کفش تمیز می مانند و ظرافت و زیبایی خاصی در کفش ایجاد می شود.

کفش مردانه مجلسی هشتک آتاپا قهوه ای شیک
سفارش کفش مردانه مجلسی آتاپا

سفارش کفش های مجلسی آتاپا از طریق مرکز فروش عمده کفش وانیا به شکل اینترنتی و از طریق کانال امکان پذیر می باشد بدین شکل که خریداران عکس های مد نظر از سایت یا کانال را به صورت آنلاین به مرکز فروش ارسال می نمایند تا موجودی و آخرین قیمت بررسی شود.
بعد از اعلام نتیجه بررسی در صورت موجود بودن به درخواست مشتری فاکتور موارد انتخابی صادر می شود و بعد از پرداخت و آماده سازی مدل مورد نظر به محل اعلام شده ارسال می شود.
مدل های راحتی آتاپا با نام های فوکس و کلارک نیز با مشخصات مشابه به کفش های معرفی شده با قیمت های مناسب به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا