مرکز تولید کفش اسپرت تبریز

26 مهر 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

یکی از اصلی ترین محصولاتی که در تبریز تولید می گردد انواع کفش اسپرت مردانه و زنانه می باشد در سال های اخیر مشتریان به جای مراجعه حضوری به یک مرکز تولید کفش ترجیح می دهند که به شکل غیرحضوری و از طریق خرید آنلاین مدل های مد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.


کفش اسپرت یکی از مهم ترین ارکان پوشش برای کسانی می باشند که می خواهند تیپ های آزاد و اسپرتی داشته باشند در واقع کفش های اسپرت تکمیل کننده ظاهر و پوشش آنها می باشند.
داشتن تیپ شیک و زیبا این روزها به یکی از مهم ترین دغدغه های نسل جوان تبدیل شده است و بسیاری از آنها کفش اسپرت را به عنوان کفش اصلی برای انجام کارهای روزمره، گشت و گذار و رفتن به محیط کار و دانشگاه انتخاب می نمایند.
با اوج گرفتن بیماری کرونا و کم شدن رفت و آمدهای خانوادگی و محدود شدن مراسمات و مهمانی ها فروش کفش های مجلسی کمتر شده است از این رو بسیاری از تولید کنندگان در کشور به ساخت و تولید کفش های اسپرت و راحتی روی آورده اند و شمار عرضه اقسام مجلسی کاهش پیدا کرده است.
شهر تبریز در این زمینه با داشتن سابقه طولانی در زمینه تولید انواع کفش توانسته است موفقیت آمیز عمل نمایند و کفش هایی با کیفیت و زیبایی را تولید نمایند.
گرچه تنوع کفش های اسپرتی که در تبریز تولید می شود به اندازه تنوع و زیبایی کفش های تهران نمی باشد اما با این حال به سبب کیفیت بالایی که دارند دارای طرفداران بسیاری در کشور می باشند.

تولید کفش اسپرت تهران
بهترین کفش اسپرت تبریز

تولیدی های بسیاری در تبریز در زمینه تولید کفش های اسپرت فعال می باشند اما برخی از آنها به سبب ارائه مدل های خاص تر و با کیفیت تر توانسته اند موفقیت های بسیاری را در این زمینه نصیب خود نمایند.
مرکز کفش وانیا همواره سعی می نمایند با تولید کنندگان حرفه ای در این زمینه همکاری نماید و مدل های به روز را با قیمت مناسب تری به مشتریان خود عرضه نماید.
گرانی سرسام آور برندهای خارجی سبب شده است که بسیاری از افراد به سراغ مدل های ایرانی بروند که خوشبختانه امروزه هم از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند و هم طراحی های مشتری پسندتری را دارا می باشند.
بهترین کفش های اسپرت تبریز در جنس های چرم تبریز تولید می شوند و بعد از آن چرم های مصنوعی می باشند که این مدل ها نیز دارای درجه بندی های کیفی می باشند که بهترین آنها از چرم مصنوعی درجه یک با زیره های نظیر پیو اصل تولید می شوند.

بهترین کفش اسپرت تبریز
چرا کفش اسپرت تبریز؟

برای کسانی در زمینه کسب و کار کفش فعالیت می نمایند ممکن است این سوال مطرح باشد که چرا باید کفش های اسپرت تبریز را خریداری نمایند آیا بهتر نیست که به سراغ مدل های بروند که در شهر تهران تولید می شوند که دارای تنوع مناسبی نیز می باشند؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر خریداری به دنبال کفش های اصیل تر و کلاسیک تر و با کیفیت چرم می باشد بهتر است که کفش های اسپرت تبریز را انتخاب نماید.
بیشتر کارگاه های این شهر کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده اند و سعی می نمایند که مدل ها را با بالاترین کیفیت ممکن در مقایسه به قیمت تولید نمایند از این رو کفش های اسپرت تبریز از نظر کیفی دارای ضریب اطمینان بیشتری در این زمینه می باشند.

معرفی مدل کفش اسپرت تبریز

ما در این قسمت برای آشنایی بیشتر مشتریان با سبک تولیدات شهر تبریز در زمینه کفش های اسپرت سعی می نمایند که دو مدل را به در طول سال و اغلب در تمام فصول تولید می شوند را به شما مشتریان عزیز معرفی نماییم.
در کلانشهر تبریز کفش های اسپرت مردانه تبریز بیشتر از کفش های اسپرت زنانه تولید می شوند از این رو مدل های مردانه دارای تنوع بیشتری می باشند و کفش های زنانه در تبریز بیشتر در سبک های راحتی و مجلسی و طبی تولید می شوند.
مدل اسپرت مردانه ویتارا

کفش اسپرت ویتارا تبریز به شکل عمده
یکی از با کیفیت ترین مدل های اسپرت تبریز سبک هایی با نام آسیکس می باشند که از جمله آنها می توان به مدل ویتارای آنها اشاره نمود که دارای رویه جنس خارجی راشل و فابیلاک می باشد.
این کار دارای زیره EVA می باشد که سبب شده است که کفش بسیار سبک و راحت باشد و دارای سه رنگ اصلی از جمله مشکی، طوسی و سرمه ای است. از ویژگی های مهم دیگر این کفش ضدسایش بودن زیره و کف دوختن بودن آن می باشد.
این کار دارای کیفیت نزدیک مدل های خارجی برند می باشد اما در عین نصف قیمت آنها می باشد و برای کسانی که به دنبال کفش های با کیفیت و زیبایی می باشند یک گزینه ایده آلی می تواند باشد.
کفش اسپرت ویتارا دارای سایزبندی 41-44 می باشد و به شکل 6 جفتی ارائه می شود. پایین بودن تعداد کار در هر کارتن سبب می شود که خریدار بتواند هر سه رنگ را به راحتی خریداری نماید و تنوع بیشتری را در محصولات خود ایجاد نماید چرا که وجود رنگ بندی در یک کار جذابیت آن محصول را برای مشتریان بیشتر می نماید و قدرت انتخاب بیشتری به آنها می دهد.
مدل اسپرت آنفولانس تبریز

تولید کفش اسپرت آنفولانس تبریز
یکی از معروف ترین کفش های اسپرت در تبریز و ایران سبک اسپرت آنفولانس می باشد که جزو کفش های روزمره و راحتی نیز به حساب می آید و دارای طرفداران بسیاری می باشد که علت آن را می توان در قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالای کار عنوان نمود.
زیره این کفش از پیو به روش تزریق مستقیم می باشد و دارای رویه چرم طبیعی می باشد که این دو عامل سبب افزایش کیفیت کار شده اند این محصول در ده رنگ متنوع تولید می شود
یکی از بزرگترین مزیت هایی کفش اسپرت آنفولانس دارد این است که دارای سایزبندی بسیار متنوعی می باشد که شامل سایزبندی30-34،35-39، 40-45، 42-45 و 46-48 از این رو برای کسانی که دارای پاهای بسیار کوچک یا بزرگی می باشند می تواند یک انتخاب مناسبی به شمار آید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا