تولید انواع کفش چرم تبریز

27 آبان 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های چرم تبریز امروزه با کیفیت های مرغوب و خوبی وارد بازارهای داخلی و خارجی می شوند و حفظ مرغوبیت و ارائه طراحی های جدید سبب شده است که هر ساله تعداد بالایی از آنها توسط استادکاران ماهر تولید و به سراسر کشور ارسال گردند.


بیش از نیمی از کفش های کشور در شهر تبریز تولید می شود اما در سال های اخیر به سبب مشکلات اقتصادی و مسائل دیگر این صنعت با چالش روبرو شده است. اما با این حال همچنان برند خود را به عنوان بهترین کفش ایرانی حفظ نموده است.
در واقع یکی از منابع اصلی درآمدزایی در این شهر مربوط به صنعت کفش سازی این دیار می باشد و مدت های مدیدی است که در صادرات از بسیاری از صنایع در این شهر گوی سبقت را از آن خود نموده است.
نزدیک به 90 درصد از کفش هایی که به شکل دستدوز در ایران ساخته می شوند متعلق به شهر زیبای تبریز می باشد اما به سبب بالا بودن قیمت های این نوع کفش و بحرانی شدن شرایط اقتصادی روز به روز افراد کمتری در جامعه قادر به تهیه چنین کفش های لوکس و گران قیمتی می باشند و این نوع کفش ها همچنان سهم قشر مرفه و تاجران خارجی می باشد.
تعداد بسیاری از تولیدکنندگان حرفه ای سعی می کنند کفش هایی را مطابق با سلایق مشتریان خود تولید نمایند که این امر موجب رونق تولید کفش های تبریز می گردد. استفاده از دانش روز و ماشین آلات مدرن در تولید انبوه و مدل های جدید و به روز کمک شایانی به صنعت کفش در تبریز نموده است.

تولید کفش چرم تبریز شیک

تولید کفش مردانه چرم تبریز

بسیاری از کارگاه هایی که در شهر تبریز وجود دارند در بخش کفش های مردانه چرم فعالیت دارند تنوع در تولید این کفش ها به شکلی است که می تواند نیازهای بسیاری از افراد در جامعه را پاسخگو باشد.
این روزها بیشتر مدل هایی که در تبریز با قیمت های مناسب تر تولید می شوند دارای خواهان بسیاری می باشند به عبارتی برای بسیاری از مشتریان همین مقدار که تنها رویه کار از چرم طبیعی و بقیه اجزا از چرم مصنوعی کفایت می نماید.
از جمله این مدل ها می توان به سبکی شبیه زیر اشاره کرد در زمره کفش های طبی راحتی قرار می گیرد و با سایزبندی 41.44 در بسته بندی ده تایی تولید می شود.
اینکار تنها دارای رویه چرم طبیعی می باشد و در آستر و کفی آن از مواد صنعتی استفاده شده است در عوض دارای زیره پیو سبک و نرم است که به روزش تزریق مستقیم تولید شده است که کیفیت و دوام کفش را بسیار بالا برده است.
سبکی کفش، راحتی و طول عمر بالا این کفش سبب شده است که این کفش جزو کفش های چرم ارزان با کیفیت دسته بندی گردد.

تولید کفش چرم مردانه
تولید کفش زنانه چرم تبریز

از نظر میزان تولید، کفش های چرم زنانه بعد از سبک های مردانه قرار می گیرند اما تولید کنندگان در ساخت کفش های زنانه ایده و تنوع بیشتری به کار گرفته اند و تواسته اند با تولید سبک های مشتری پسند افراد بسیاری را جذب آنها نمایند.
در تبریز مدل های زنانه لوکس بسیاری تولید می شود که برخی از آنها دارای قیمت های بسیار پایین تر از مدل های مشابه وارداتی دارند که برای کسانی که به دنبال مدل های اصل و با کیفیت می باشند گزینه بسیار مناسبی می باشد.
از جمله مدل های کفش زنانه چرم تبریز که برای استفاده های پاییزی و زمستانی طراحی شده است سبکی شبیه زیر می باشد که با کد 174 ارائه می شود در اینکار هم در رویه و هم آستری آن از چرم طبیعی استفاده شده است رویه از نوع چرم گاوی و آستری از نوع چرم بزی می باشد.
کفی کار طبی و زیره کار از ترمو می باشد و در رنگ هایی پرفروشی نظیر مشکی، عسلی، قهوه ای و زرشکی تولید می شود. سایزبندی کار 37.40 می باشد و در بسته بندی 8 تایی ارائه می شود.

تولید کفش زنانه چرم تبریز

سفارش تولید کفش چرم تبریز

بخشی از کفش های چرم تبریز در این مرکز به جهت اینکه دارای قیمت های بالایی می باشد و به عبارتی اغلب مشتریان آنها ویژه می باشد به شکل سفارشی تولید می شود به عبارتی کفش چرم بعد از ثبت سفارش توسط مشتری تولید می شود و کار به شکل انبوه در انبار دپو نمی شود.
چرا که رسیک ذخیره این نوع کفش ها به ویژه مدل های فصلی بسیار بالا می باشد و ممکن است هزینه های بسیاری را بر تولید کننده تحمیل نماید و نتواند برای فصول بعدی خود کفش های جدیدی را عرضه نماید.
بدین منظور ممکن است کفشی که مشتریان به مرکز سفارش می دهد بسته به مدل و تعداد سفارش زمان تحویل دهی متغیری بین 3 تا 10 روز داشته باشد بخشی از مدل های زنانه به جهت نیمه دست دوز بودن گاها به زمان بیشتری برای آماده سازی نیاز دارند.
مدل های ارزان تر در بسیاری از موارد اماده بوده و یا در کمترین زمان آماده و تحویل مشتریان عزیز می گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا