فروش عمده کفش زنانه مجلسی

17 تیر 1397
(2 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های زنانه مجلسی از جمله سبک های پر طرفداری هستند که وجود تنوع در تولید آنها سبب فروش عمده آنها در میزان بالا شده است.

زنان در انتخاب کفش های زنانه مجلسی وسواس بیشتری را در ظاهر و زیبایی آنها به خرج می دهند و به عبارتی هر چقدر کفش خاص تر و جذاب تر باشد به همان اندازه در مراکز فروش عمده سفارشات بیشتری را دریافت می نماید.
بیشتر زنان در خرید کفش های مجلسی کمتر به کیفیت آنها توجه می نمایند و در صورتی که مدل ظاهری شیک و قیمت مناسبی داشته باشد بیشترین شانس برای انتخاب شدن در بین دیگر کفش ها دارا می باشد.
کفش های زنانه مجلسی با سبک پاشنه های مختلف تولید می شود که هر کدام از آنها دارای مشتریان خاص خود را دارا می باشند.

کفش مجلسی زنانه پاشنه پهن

با افزایش آگاهی زنانه از مضرات کفش های پاشنه بلند باریک زنان تمایل بیشتری به خرید کفش های پاشنه پهن از خود نشان می دهند.
این قبیل کفش ها وزن بدن را به شکل بهتری بر روی پاها تقسیم می نمایند و این باعث می شود که به هیچ قسمت از پاها فشار خاصی وارد نشود.
که در این میان می توان به کفش های پاشنه بلاک، پاشنه کوبایی، پاشنه مربعی، پاشنه مستطیلی، پاشنه مخروطی، پاشنه لژدار، پاشنه فر و... اشاره نمود که هر کدام از آنها برای سلایق مختلفی طراحی شده است.
این پاشنه ها می توان با ترکیبی از رویه باز یا بسته تولید شوند که مدل های رویه باز در موارد بسیاری می تواند زیبایی بیشتری را به وجود آورند.

کفش زنانه مجلسی

کفش مجلسی پاشنه بلند بغل باز

سبک هایی از کفش های مجلسی پاشنه بلند وجود دارند که به دلیل داشتن طراحی بکرتر مورد توجه مشتریان بیشتری قرار می گیرند که از جمله آنها مدلی است که دارای پاشنه متوسط پهن مستطیلی است که به شکل بغل باز تولید می شوند جنس روئه آن بسته به انتخاب مشتریان می توانند سوئت، جیر و بیاله انتخاب شود زیره آنها از دافوس تولید می شود و کف آن دارای فنر بوده که سبب می شود که کفش شمایل زیبا و مستحکمی پیدا کند.
این مدل کفش در رنگ بندی های مختلفی تولید می شود و اندازه پاشنه آن 6 سانت می باشد و سایز بندی آنها بین 36-41 می باشد.

فروش عمده کفش زنانه مجلسی شیک

از جمله مهم ترین معیارهایی که انتخاب یک جفت کفش زنانه مجلسی را در هر مرکز فروش افزایش می دهد شیک و جذاب بودن طراحی آن است. کفش های زنانه مجلسی با هدف جهت جذاب تر و خاص نمودن تیپ های رسمی و مهمانی مورد استفاده قرار می گیرند که با گذشت سال ها بر تنوع، کیفیت و زیبایی این نوع پای پوش ها افزوده شده است.

کفش های مجلسی زنانه شیک به دلیل ظاهر زیباتری که دارند بیشتر از دیگر مدل ها کفش ها مورد توجه قرار می گیرند که این امر سبب می شود که فروش آنها افزایش یابد البته قیمت و کیفیت کار نیز می تواند بر میزان فروش تاثیر بسیاری داشته باشد.
فروشگاه های عرضه دهنده کفش های مجلسی می توانند با ارائه محصولات استاندارد با نرخ معقول همواره تعداد مشتریان بالا و راضی داشته باشند.

تولید کفش زنانه مجلسی

کفش های زنانه مجلسی شیک توسط تولید کنندگان مجرب و متخصص با کیفیت بالا در طرح های شیک و خاص برای مشتریان تولید عرضه می شوند. مهم ترین عاملی که سبب می شود که کفش های مجلسی فروش مناسبی داشته باشند طراحی شیک و منحصر به فرد آنها است.

کفش های مجلسی گاها تنها دارای طراحی ساده و بی زرق و برق هستند اما در عین حال خاص و طراحی چشم نوازی دارند و در مواردی نیز دارای تزئینات و پر زرق و برق هستند که هر کدام از آنها در مراسمات و محافل مخصوص به خود کارایی خواهند داشت.

تولید انواع کفش زنانه مجلسی

کفش های زنانه که توسط تولید کنندگان این مرکز عرضه می شوند در هر ماه و فصل با سبک های متنوعی ارائه می گردد و این بالا بودن تنوع به دلیل همکاری این مرکز با تولید کنندگان متعدد و متخصص در شهرهای مختلف کشور است.

کفش مجلسی شیک
کفش های مجلسی در زمان های خاصی از سال از جمله نزدیک ایام عید و فصول گرم سال از فروش بیشتری برخوردارهستند از این رو آمار عرضه و معرفی مدل ها و طرح ها نیز در این زمان بالا می رود.
کفش های مجلسی پاشنه دار، بی پاشنه و صندل تولید می شوند و رویه کارها می توانند به انتخاب مشتریان چرم، طرح چرم، بیاله، یوف و ساتن انتخاب شود.

سفارش کفش زنانه

بخشی از کارهای کفش های مجلسی در وانیا به شکل سفارشی انجام می گیرد یعنی مشتری طرح های موجود را مشاهده می نماید و در صورت پسند کارها وارد خط تولید می شوند و بعد از آماده شدن آنها به شهر درخواستی ارسال می گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا