پخش کفش اسپرت زنانه با قیمت مناسب

11 بهمن 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

توجه ویژه به استفاده از کفش های اسپرت زنانه با قیمت در کشور سبب شده است که این مرکز پخش بخش وسیعی از محصولات خود را به ارائه این سبک از پاافزارها مطابق با نیازها و سلایق روز در کشور اختصاص دهد.


کاربردی بودن بالای کفش های اسپرت زنانه آنها را در مدت کوتاهی به یکی از محبوب ترین کفش های زنانه تبدیل نمود به طوری که حتی زنانی که همواره تیپ های اداری و کلاسیک دارند حداقل یک جفت از آن را برای زمان هایی که نیاز به پیاده روی های سبک و طولانی و کارهای روزمره خود دارند برای خود خریداری نموده اند.
زمانی که صبحت از کفش های زنانه اسپرت با قیمت مناسب می شود منظور آن دست کفش هایی می باشد که بسیاری از اقشار در جامعه توانایی خرید آن را دارا می باشند و اغلب از کیفیت های متوسطی برخوردار می باشند اما با این حال قیمت پایین آنها خرید را در سال برای زنان و کسانی که نیاز بالا به خرید همیشگی کفش های اسپرت دارند را راحتتر نموده است.

قیمت عمده کفش زنانه اسپرت ارزان

برای دسترسی به قیمت عمده کفش های زنانه اسپرت ارزان به شکل یکجا مشتریان اغلب تمایل دارند که از طریق کانال های اجتماعی نظیر تلگرام به آنها اطلاع رسانی شود عضویت در کانال امکان اطلاع یافتن آنی و سریع از انواع کفش های زنانه اسپرت ارزان را برای خریداران فراهم می سازد و آنها با این روش دیگری نیازی به مراجعه حضوری به محل برای ثبت سفارشات خود را نخواهند داشت.
از جمله کفش های اسپرت ارزان که در بین انواع مدل های حراجی کفش اسپرت به مشتریان ارائه می گردد سبکی نظیر زیر می باشد که دارای رویه بافتی و از مواد با کیفیت و ماسب تولید شده است.

پخش کفش زنانه اسپرت

مشخصات کفش بافت زنانه

در زیره کفش از مواد نو که بسیار نرم و مرغوب می باشند به کار رفته است که این عامل در کنار رویه بافتی کفش سبب می شود که محصول از وزن بسیار سبکی برخوردار باشد و هوا به خوبی در کفش جریان داشته باشد.

این مدل بافتی برای استفاده در روزهای بهاری و گرم سال گزینه بسیار مناسبی است و به جهت داشتن رنگ بندی متنوع می تواند برای سلایق بسیاری مورد خوبی به شمار آید.

سایزبندی کفش بافتی زنانه بین 37 تا 40 می باشد و از دیگر سو خوش پا و خوش قالب بوده و در بسته بندی به شکل عمده ارائه می گردد.

مدل کفش زنانه اسپرت کلاسیک

در بین کفش های اسپرت زنانه ایرانی مدل های که در سبک کلاسیک تولید می شوند به جهت اینکه حالت نیمه رسمی دارند توسط دانشجویان و افرادی که نمی خواهند همیشه از تیپ های آزاد و راحت استفاده نمایند مورد استفاده قرار می گیرند.
این قبیل کفش ها از نظر فروش نیز آمار قابل توجهی دارند که از جمله آنها می توان به سبکی همانند زیر اشاره نمود که در دو سبک ساده و پشت رنگی با کد 168 در مرکز پخش وانیا ارائه می گردد این کار در رنگ های مشکی، زرشکی و قهوه ای و عسلی قابل سفارش می باشد.
کفش 168 در دو زیره پی یو و پی وی سی به سفارش مشتری تولید می شود و سری آن 12 تایی بوده و در سایزبندی 37 تا 40 ارائه می گردد.
برخی از کفش های اسپرت در طراحی های مجلسی، لژدار و صندل نیز ارائه می شوند که هر کدام مشتریان مخصوص به خود را دارند و بر اساس فصلی که فروش آنها انجام می شود تولید می گردند.

photo ۲۰۲۰ ۰۱ ۲۹ ۱۴ ۳۱ ۳۳

پخش کفش اسپرت راحتی اسکیچرز

از جمله مدل های مشهور و پرطرفدار در بین کفش های اسپرت مدل های راحتی اسکیچرز می باشد مدل های اسکیچرزی که این مرکز ارائه می دهد همه از تولیدات ایرانی می باشند از این رو قیمت های بسیار مناسبی را دارا می باشند به عبارتی فرد با پرداخت کمترین هزینه می تواند کفش مرغوب و جذابی را خریداری نماید.

 

پخش کفش زنانه اسپرت


از جمله سبک های اسکیچرز که در کفش وانیا با قیمت و طراحی بسیار زیبا ارائه می شود سبک اسکیچرز راحتی زیر می باشد.
این کار در سه رنگ مشکی، سرمه ای و طوسی ارائه می گردد و از جمله کارهای شرکتی و با کیفیت می باشد که در بسته بندی 10 تایی عرضه می شود و سایزبندی آن 37 تا 40 می باشد و از قیمت عمده آن بسیار مناسب می باشد که جهت اطلاع یافتن از آن می توانید به کانال پخش عمده کفش وانیا مراجعه نمایید و یا از طریق تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
توجه:
مشتریان توجه داشته باشند مدل هایی که در این سایت معرفی می شوند تماما به شکل عمده عرضه می گردند و خرده فروشی و تک فروشی در این مرکز انجام نمی گیرد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا