فروش عمده کفش چرم پاشنه بلند

03 فروردين 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های چرم پاشنه بلند به عنوان با کیفیت ترین و لوکس ترین مدل های زنانه در مرکز فروش عمده آنها به مشتریان معرفی می گردند و در تنوع و رنگ بندی های بی نظیری تولید و ارائه آنها انجام می گیرد.


چرم نوعی ماده طبیعی است که از پوست حیواناتی نظیر همچون بز، گاو، شتر مرغ و...به دست می آید و برای اینکه فاسد نشود در کارگاه ها عملیات دباغی بر روی آنها صورت می گیرد. این عملیات سبب می شود که چرم حیوانی به با کیفیت ترین و با دوام ترین نوع جنس تبدیل شود.
از این رو کفش های چرم در بین زنان و مردان از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد و همه آنها تمایل دارند که حداکثر یک جفت از آنها در کمد کفش های خود برای پوشیدن در مراسمات و محافل ویژه ای استفاده نمایند.
کفش های چرم پاشنه بلند زنانه معمولا نسبت به دیگر کفش ها از راحتی کمتری برخوردار می باشند و استفاده مداوم و طولانی از آنها وجود ندارد اما قالب و نوع طراحی های که در کارگاه های کفش تبریز انجام می گیرد و استفاده از چرم طبیعی سبب می شود که بر راحتی این کفش ها افزوده شود و فرد در پوشیدن آنها در مقایسه با دیگر کفش ها احساس رنجش کمتری داشته باشد.

تولید بهترین کفش چرم
تولید بهترین کفش چرم زنانه

کفش های چرمی دارای درجه های کیفی مختلفی می باشند که شامل ارزان ترین تا گران ترین نوع می باشند که قدر مسلم است که قیمت در این میان یک فاکتور اساسی برای تشخیص بهترین کفش های چرم زنانه می باشد.
رویه هایی چرمی که در تولید کفش های پاشنه بلند به کار می رود مختلف می شود که شامل انواع جنس چرم کامل، نبوک، اشبالت، نبوک، کرومی و ورنی می باشد که بهترین نوع چرم برای تولید کفش، چرم کامل است که دارای بافت های ریز یا صاف بوده که مدل بافت دار از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد ضعیف ترین نوع رویه چرم مدل ورنی می باشد که در مقایسه با دیگر رویه ها دارای عمر کوتاه تری می باشد.
وانیا با همکاری با تولیدکنندگان متخصص در این زمینه در تبریز سعی می نماید که بهترین کفش های چرم زنانه پاشنه بلند با طراحی های زیبا و چشم نواز را به مشتریان خود ارائه نماید.


مدل کفش چرم زنانه پاشنه بلند

کفش های چرم زنانه پاشنه بلند در اقسام مختلفی در این مرکز ارائه می گردد که از جمله آنها مدلی با کد 145 می باشد که تمام چرم بوده و دارای قالب طبی می باشد.
اینکار از مدل های پرفروش می باشد و مناسب ترین نوع سبک برای چهار فصل می باشد و در ترکیب رنگ های نظیر مشکی، عسلی، قهوه ای و زرشکی تولید می گردد.
مهم ترین ویژگی اینکار زیره با کیفیت آن است که از جنس تی پیو می باشد که این نوع جنس سبب بالا رفتن دوام و افزایش طول عمر و راحتی کفش می گردد.
کفش 85 به دلیل داشتن پاشنه راحت و ضخیم و کف طبی فشار کمتری را به پاها وارد می کند و فرد هنگام پوشیدن احساس نمی کند که کفش پاشنه بلندی را پوشیده است.
ساختار و قالب آن به شکلی است که از آن می توان در مجالس، مکان های اداری و دانشجویی و استفاده های رومزه استفاده نمود که همین کاربرد بالای آن بر محبوبیت و درخواست فروش آن افزوده است.

تولید بهترین کفش چرم
کفش صندل چرم زنانه پاشنه بلند

کفش های چرمی که دارای رویه های بازتری می باشند معمولا به عنوان کفش های صندل نیز معرفی می گردند و برای استفاده های مجلسی یا در روزهای گرم سال به مشتریان پیشنهاد می گردد.
از جمله این طرح ها مدلی با کد 80 می باشد که همانند مدل بالا در چهار رنگ اصلی قابل سفارش است. این مدل کفش پاشنه بلند کاملا طبی و استاندارد و دارای زیره پیو سبک و نرم برای کاهش فشارهای وارده به پاها می باشد و از کف طبی ماساژوری در کف آن استفاده شده است.
کد 80 جزو کارهای شیک و پرفروش سال می باشد که می تواند به عنوان یک از گزینه های خاص برای جلوه بخشیدن به ویترین فروشگاه شما انتخاب گردد.

تولید بهترین کفش چرم
خرید کفش پاشنه بلند چرم از کانال

کانال عمده فروشی کفش این امکان را برای مشتریان فراهم کرد هاست که از مدل های بیشتری از کفش های چرم پاشنه بلند زنانه به شکل روزانه بازدید نمایند و در ساعات های کاری سوالات خود را با واحد فروش در میان بگذازند و برای خرید های بهتر و دقیق تر از مشاوره های لازم برخوردار گردند.
راحتی خریداران با کانال های فروش کفش عمده و دسترسی سهل الوصول آنها به این ابزار و بالا بودن ثبت سفارش و... از جمله مزایای است که آن را به یکی از ابزارهای محبوب برای انتخاب و خریدهای عمده تبدیل نموده است.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا