خرید عمده کفش زنانه پاشنه بلند

19 اسفند 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های زنانه پاشنه بلند یکی از سبک های جذاب دنیای مد و فشن برای زنان به شمار می آید عرضه این مدل کفش ها اغلب در بهار و تابستان با تنوع بیشتری در مرکز خرید عمده آنها ارائه می شود و با نزدیک شدن به ایام عید به اوج خود می رسد.


کفش های زنانه پاشنه بلند در قرن 17 به عنوان کفش افراد ثروتمند جامعه شناخته شده بود در واقع هر زنی که میخواست نشان دهد که دارای وضع مالی خوبی است از کفش های پاشنه بلند استفاده می نمود.
بیشتر دختران کوچک از همان سن کودکی علاقه زیادی به پوشیدن کفش های پاشنه دار مادران خود نشان می دهند و با پوشیدن آن احساس بزرگی و غرور می کردند همین احساس از همان دوران با آنها تا دوران بزرگسالی ادامه پیدا می کند که همین امر سبب شده است که همواره کفش های پاشنه بلند در بین زنان دارای جایگاه ویژه ای باشد.
کفش های زنانه پاشنه بلند زیبایی پوشش و لباس زنانه را در مراسم و مجالس دوچندان می نماید اما در کنار آن نباید از مضرات استفاده طولانی از چنین مدل هایی چشم پوشی نمود. در واقع کفش های پاشنه بلند برای استفاده در زمان های کوتاه همچون جشن ها طراحی شده اند به ویژه اگر دارای پاشنه سوزنی و پنجه تیزی باشند.

اقسام کفش های پاشنه بلند ایرانی

اقسام کفش پاشنه بلند ایرانی

کفش های پاشنه بلند ایرانی اغلب برگفته از سبک ها و ژورنال های خارجی می باشد و در مواردی نیز تولیدکنندگان با ترکیب ایده ها سبک های جدید و منحصر به فردی را به بازار ارائه می دهند.
کفش های پاشنه بلند در ایران اغلب با اندازه پاشنه های 5 تا 10 سانت تولید می شوند و در موارد محدودی با پاشنه های بالای ده سانت نیز تولید می گردند.
مدل های 5 و 7 سانت جزو پرفروش ترین مدل ها می باشد چرا که فشار کمتری را به پاها وارد می نماید. کفش های پاشنه بلند را می توان از نظر سبک پاشنه یعنی پاشنه نوک تیز، پهن، لژ، فلر و... دسته بندی نمود.
بر اساس رویه نیز می توان آنها را در رویه باز و رویه بسته دسته بندی نمود که مدل های رویه باز با نام های کفش های صندل مجلسی نیز در بازار به فروش می رسند.

خرید عمده کفش پاشنه بلند طبی

خرید عمده کفش پاشنه بلند

کفش های پاشنه بلند طبی برای استفاده های روزمره و یا در محیط کار و دانشگاه گزینه بسیار خوبی می باشند پاشنه های این قبیل کفش ها پهن می باشد و معمولا بین 3 تا 7 سانت می باشند.
جنس پاشنه آنها از نوع پیو سبک می باشد و در کف آنها برای راحتی هر چه بیشتر کار کف طبی نرم کار می شود و دارای پنجه های تخم مرغی یا گرد می باشند و یک لایه تنفسی برای جلوگیری از عرق کردن پاها در آنها استفاده شده است.
این نوع کفش ها برای کسانی که می خواهند هم کفش راحت به پا کنند و هم قد بلندتر و کشیده تری داشته باشند گزینه خوبی به شمار می آید بهترین جنس برای برای این قبیل کفش ها چرم طبیعی به شمار می آید که راحتی و دوام کفش را دوچندان می نماید.

خرید عمده کفش صندل پاشنه بلند

کفش های صندل پاشنه بلند برای ایام بهار و تابستان طراحی و تولید می شوند و بسیاری از تولیدکنندگان تولید و عرضه آنها را از همان فصل زمستان برای تامین جنس شب عید فروشگاه داران آغاز می نمایند.
کفش های صندل پاشنه بلند در جنس ها و کیفیت های مختلفی تولید می شوند و اغلب دارای طراحی های جذاب و کیفیت های بالایی می باشند.
پاشنه های صندل ها همانند کفش ها بین 3 تا 10 سانت و در مواردی بالای 10 سانت می باشد.
مدل کفش صندل پاشنه بلند توری

خرید کفش صندل زنانه شیک
یکی از کفش های صندل پاشنه بلند جذاب سبک هایی می باشند که دارای رویه های توری می باشد که از جمله نمونه های آن با کد 1195 ارائه می شوند و دارای ترکیب سوییت می باشند.
این کار دارای پاشنه 7 سانت در رنگ بندی ارائه می شوند و دارای سری 12 تایی و سایزبندی 37 تا 40 می باشد و برای استفاده در مجالس و جشن ها گزینه مناسبی می باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا