خرید اینترنتی کیف رودوشی زنانه

28 بهمن 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف های ردوشی زنانه یکی از پرفروش ترین ها به شمار می آیند. این مدل در اقسام اسپرت، مجلسی و چرم تولید می شود. انواع مختلفی از آنها از تولیدات کارگاه های ایرانی بوده و به همراه تصویر و قیمت به مشتریان عزیز می شود.


کیف های دوشی زنانه دارای یک بند بلند برای حمل آسان هستند. کیف های دوشی دارای اقسام بزرگ و کوچک هستند که در کاربری های مختلف تولید می شوند. تنوع در تولید کیف های رودوشی زنانه به قدری گسترده است که افراد را در انتخاب مناسب ترین مدل به چالش کشانده است. اما در کل قدرت انتخاب بسیار خوبی را برای مشتریان فراهم نموده است.
مدل های دیگری از کیف های دوشی نیز دارای دو دسته بلند هستند که بسته به سلیقه افراد انتخاب می شود و یا ترکیبی از بند بلند با دو دسته بلند هستند تا روش حمل متنوع تری را برای استفاده کننده آن فراهم نمایند.

کیف رودوشی زنانه مشکی

مدل کیف رودوشی مجلسی

کیف های ردوشی مجلسی معمولا دارای سایز کوچک و بسیار جمع و جور هستند و برای زمانی است که فرد می خواهد کیفی را در مهمانی و مجالس استفاده نماید که دست و پاگیر نباشد در کل زمانی که فرد نیاز ندارد که وسایل زیادی را با خود به همراه داشته باشد این کیف برای او انتخاب ایده آلی خواهد بود.
بند این مدل کیف های مجلسی کوچک بسیار شیک بوده و حالت زنجیری دارد و یا دارای تزئینات خاصی است تا جلوه و زیبایی یک کیف مجلسی را در آن ایجاد نماید.
با این کیف ها معمولا زنان وسایلی نظیر گوشی همراه، وسایل آرایش، کارت بانکی و دارو مورد نیاز خود را حمل می نمایند. رنگ کیف های مجلسی رودشی اهمیت بسیار در استایل فرد دارد و باید در انتخاب آن نسبت به کیف های دیگر دقت شود چرا که قرار است با لباس های مجلسی استفاده شود. در کل کیف باید به گونه ای انتخاب شود که زیبایی و هماهنگی بهتری را در پوشش فرد ایجاد نماید.
مدل دیگری از کیف های رودوشی مجلسی دارای دو دسته کوتاه تر هستند و معمولا سایزهای کوچک تری دارند. سبک این مدل کیف ها به شکلی است که علاوه بر مهمانی ها به شکل روزمره نیز قابل استفاده هستند.

کیف رودوشی مجلسی
مدل کیف رودوشی اسپرت

کیف های رودوشی اسپرت دارای کاربرد روزمره هستند و در سایزبندی های مختلفی تولید می شوند مدل های کوچک تر آنها به سبب راحتی که در حمل دارند برای زمانی که فرد می خواهد یک پیاده روی کوتاه داشته باشد و از دیگر سو نیاز ندارد که وسایل زیادی را با خود حمل نماید استفاده می شود.
کیف های رودوشی اسپرت بزرگ برای محیط مدرسه و دانشگاه گزینه مناسبی هستند و بسته به طراحی که دارند برای محیط های کاری نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند.
جنس استفاده شده در این نوع کیف ها بسیار متنوع است و شامل چرم طبیعی، اقسام چرم مصنوعی، بیاله، جیر، نبوک، سوییت، پارچه وینیل، کرپ و... است که سبب می شوند که کیف ها با قیمت های متفاوتی ارائه شوند.

کیف رودوشی اسپرت شیک
قیمت انواع کیف زنانه رودوشی

کیف های زنانه رودوشی معمولا بسته به متریالی که در آنها استفاده می شوند قیمت های متفاوتی دارند گران ترین کیف های رودوشی کیف های چرم هستند که متاسفانه برخی از فروشندگان آنها را با قیمت غیرواقعی و بسیار بالا ارائه می دهند.
وانیا سعی می نماید که بی واسطه و با قیمت های منصفانه تری انواع کیف های زنانه در اقسام رودوشی، دستی، کوله، کیف پول و...را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
عرضه کیف های زنانه در اقسام مختلف از طریق کانال تلگرامی و اینستاگرام انجام می شود. راحتی استفاده از این نرم افزار سبب شده است که بسیاری از افراد در جامعه از این روش استقابل بسیار خوبی داشته باشند. در این صفحات قیمت محصولات با عکس مدل ها در آن قید می شود تا مشتریان با راحتی بیشتری انتخاب خود را انجام دهند و مدل ها را بین صفحات دیگر با سرعت بیشتری مقایسه کنند تا با سرعت بیشتری تصمیمات خرید خود را اتخاذ نمایند.
با عضویت در این صفحات مشتریان در هر زمان که محصول جدیدی به آن اضافه شود می توانند آن را مشاهده نمایند و در صورت نیاز و پسند نمودن در همان روز می توانند سفارش خود را ثبت نمایند.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا