خرید اینترنتی انواع کیف زنانه شیک و جدید

16 اسفند 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

انواع کیف زنانه شیک با طراحی جدید و زیبا همه روزه توسط تولیدکنندگان حرفه ای در کارگاه های ایرانی تولید می شوند. امکان خرید اینترنتی کیف های زنانه با مناسب ترین قیمت و کیفیت برای مشتریان عزیز در سراسر کشور فراهم شده است.


با افزایش سرسام آور قیمت ارز در کشور مدل های چینی و وارداتی دیگر مانند گذشته جایی برای جولان دادن در بازارهای داخلی کشور را ندارند چرا که هم از نظر کیفی و هم قیمتی نمی توانند با مدل های داخلی ایرانی رقابت داشتن داشته باشند.
در ایران کیف های زنانه بسیار شیک و زیبای تولید می شود که دارای طراحی های جدید و به روزی هستند که می توانند نظر هر خریدار را به خود جلب نماید. کیف های ایرانی که در کشور تولید می شوند برخلاف گذشته در طراحی های بسیار متنوع تری تولید می شوند به شکلی که تمام سلیقه ها را به خوبی می تواند پوشش دهد.
کیف های زنانه به عنوان یکی از کاربردی ترین اکسسوری های زنانه شناخته می شوند و برای موقعیت های مختلفی طراحی می شود تا زنان بتوانند با توجه به موقعیت و شرایطی که دارند مدل مناسبی از آن را انتخاب و وسایل مورد نیاز خود را با آن حمل نمایند.
به نظر می رسد که انتخاب یک کیف زنانه مناسب برای خوش پوش دیده شدن ضروری است و باید هماهنگ و مناسب با لباس و رنگ آن انتخاب شود.

کیف زنانه مجلسی شیک مشکی
انواع مدل کیف زنانه شیک


امروزه با مراجعه به یک فروشگاه یا بازار کیف می توان سبک های بسیار متنوعی را مشاهده نمود که هر کدام برای موقعیت و زمان خاصی طراحی شده اند پرکاربردترین کیف های زنانه مدل های دستی متوسط است که به شکل دوشی نیز امکان استفاده دارد.
کیف های دستی دوشی دارای تنوع بی نظیری هستند و در طراحی های فانتزی، مجلسی، اداری، تابستانی و... در ابعاد متفاوت تولید می شوند که برای زنان در هر سن و سالی کارایی متفاوتی دارند.


کیف زنانه دوشی

کیف های زنانه دوشی در طرح ها و ابعاد بسیار متنوعی تولید می شود و شامل اقسام مجلسی و اسپرت هستند که بست به سلیقه های متفاوت طراحی می شوند.
کیف های دوشی کوچک اسپرت از دیگر کیف های متداولی هستند که این روزها دارای جدیدترین و شیک ترین طراحی ها هستند و روش بسته شدن آنها اغلب به شکل زیپی و گاها چسبی و قفلی است.
بند بلند کیف های دوشی کمک می کند که کیف ها کمتر دست و پا گیر باشد و برای زمان هایی که فرد میخواهد وسایل کمی با خود به همراه داشته باشد و از دیگر سو دست های آزادتری داشته باشد تا بتوانند کارهای خود را به راحتی انجام دهد گزینه مناسبی است.
بخشی از مدل های دوشی زنانه نیز تولید می شوند که مجلسی تر هستند و معمولا دارای یک بند تزئین شده و یا دارای طراحی زنجیر مانند که زیبایی و اصالت خاصی را در کفش ایجاد می کند.

کیف زنانه دستی دوشی
کیف مچی

کیف های مچی نوعی کیف های کلاچ به شمار می آیند یعنی کیفی که در دست محکم چفت می شود کیف های مچی مستطیل شکل هستند و دارای یک بند کوتاه برای راحت نگه داشتن هستند.
طرز بسته شدن این مدل کیف ها معمولا زیپی و در مواردی دارای یک درب که به شکل دکمه ای و یا آهنربایی بسته می شود.

کیف مچی در رنگ بندی
کیف پول

کیف های پول یکی از موارد ضروری برای هر فردی حساب می شود که انتخاب درست آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این کیف ها برای نگه داری کارت های بانکی، موبایل، تبلت، رم، فلش و... بسیار ایده آل هستند. برای زنان مدل های فانتزی بسیار جذاب تولید می شود که تنوع بی نظیر در تولید آنها این روزها بسیار شگفت انگیز است.

کیف پول شیک
کیف پستچی

مدل های کیف پستچی دارای یک دسته بلند به همراه یک بند بلند برای حمل راحت است. کیف پستچی دارای یک دربی است که به وسیله دو آهنربا، سگک یا چسب بسته می شود.
بند بلند کیف این امکان را می دهد که بتوان آن را در پشت گرفت و همچین وسایل بیشتر را به راحتی حمل نمود. امروزه این نوع کیف به عنوان یک کیف اداری برای استفاده در محیط کار ،مدارس و دانشگاه نیز استفاده می شود.

ست های کیف و روسری شیک و زیبا

ست بودن و هماهنگی بین کیف و روسری سبب جذابیت بیشتری در ظاهر و پوشش فرد می شود به همین دلیل مدل های ست این روزها طرفداران بسیاری دارد. مدل های ست هر چقدر هم که ساده باشد به سبب هماهنگ بودن همواره زیبا و شیک هستند.
علاوه بر کیف های زنانه ست های کیف و روسری و شال با طراحی های زیبا و به روز توسط وانیا به شکل عمده و تکی ارائه می شود. ست کیف و روسری های زنانه با مواد اولیه درجه یکی تولید می شوند.

ست کیف و روسری شیک
اطلاع از انواع قیمت کیف های زنانه

خرید کیف های زنانه به صورت اینترنتی از طریق اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی نظیر واتس آپ برای مشتریان فراهم شده است بدین منظور کافی است که شما مشتریان عضو این صفحات شده و به بررسی مدل های معرفی شده بپردازید
جهت خرید تکی اینستاگرام و برای خرید عمده به کانال تلگرام مراجعه نمایید و بدین منظور لازم است که قبل از سفارش نسبت به بررسی موجودی اقدام نمایید.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا