قیمت کیف دوشی زنانه کوچک

18 ارديبهشت 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف های دوشی زنانه کوچک از جمله پرکاربردترین مدل های کیف هستند که تولیدات بسیاری در اقسام مختلفی از آنها در کارگاه های کشور انجام می شود. داخلی بودن و رقابتی بودن کارگاه ها در این زمینه امکان خرید انواع متنوعی از آنها را با قیمت های مناسب برای مشتریان فراهم نموده است.


از نظر طراحان لباس و مد کیف یکی از اقلام ضروری در پوشش زنان به شمار می اید به گونه ای که با استفاده از آن می توان به وضعیت مالی و سطح اجتماعی افراد پی برد. کیف های دوشی زنانه از آن دست سبک هایی هستند که تمام زنان با اقسام ظاهر و اندام های چاق و لاغر می توانند از آن در کارهای روزانه خود استفاده نمایند.
کیف های دوشی زنانه رایج ترین مدل های تولیدی در ایران هستند و بسیاری از زنان یک مدل از آنها برای انجام کارهای روزمره خود در کمد لباس های خود نگه داری می کنند.
کیف های دوشی زنانه در ابعاد مختلفی تولید می شوند که این روزها اقسامی که دارای سایز های کوچک تری است دارای طرفداران بسیاری بین دختران و زنان است. خوشبختانه تنوع در تولید کیف های دوشی زنانه به قدری گسترده است که افراد با توجه به سلیقه و نوع پوششی که دارند می توانند مدلی از آنها را برای خود انتخاب نمایند.

کیف زنانه دوشی کوچک کرم و سبز

علت محبوبیت کیف های دوشی زنانه کوچک

زمانی که فرد برای انجام پیاده روی و یا انجام خرید بیرون می رود شاید نیاز نداشته باشد که وسایل بسیاری را با خود حمل کنند و در واقع در این زمان به کیفی نیاز دارد که تنها بتواند وسایل ضروری و کوچک خود نظیر کارت بانکی، موبایل و کیف پول را به همراه داشته باشد.
در واقع کیف های بزرگ در این زمان می توانند دست و پا گیر باشند و مدل های دستی ممکن است دست های فرد را خسته نمایند و مانع از انجام سریع تر و راحتتر کارها شوند.
در این میان کیف دوشی زنانه به دلیل داشتن یک بند بلند در کنار بدن قرار می گیرد و دست ها با آن آزادی بیشتری دارد و در نتیجه او می تواند با آسودگی بیشتری به گشت و گذار بپردازد و خریدهای خود را انجام دهد و آنها را دو دست خود حمل نماید.

انواع کیف دوشی کرم رنگ
نکات ضروری برای انتخاب کیف دوشی

رنگ کیف: هماهنگی و تناسب رنگی بین کیف و لباس بر زیبایی و جذابیت ظاهر افراد می افزاید. در واقع انتخاب نوع رنگ کیف نشان دهنده سلیقه و شخصیت است بنابراین بهتر است کیف دوشی انتخاب شود که با شال، روسری، مانتو یا کفش هماهنگی داشته باشد.
رنگ های خنثی از جمله مشکی، سفید و کرم به جهت اینکه با تمام لباس ها هماهنگ می شوند دارای فروش و تولید بیشتری در مقایسه با سایر رنگ ها هستند
این روزها مدل های ست با جذابیت و تنوع بالایی تولید می شوند که هماهنگ کردن را ساده تر نموده است و فرد برای خرید مدل های ست کیف با کفش یا روسری خود وقت کمتری را در بازار صرف می کند.
کیفیت و جنس کیف: دوام و کیفیت دسته ها و رویه از دیگر موارد مهم در انتخاب یک کیف زنانه دوشی مناسب به شمار می آید. کسانی که می خواهند یک خرید اقتصادی داشته باشند باید به کیفیت توجه ویژه ای داشته باشند انتخاب یک کیف با کیفیت این امکان را می دهد.
کیفیت بالای کیف بر زیبایی و ماندگاری کیف تاثیر فراوانی دارد و فرد می تواند از آن در بسیاری موقعیت ها و زمان ها استفاده نمایند.
قیمت کیف زنانه: قیمت یکی از اصلی ترین پارمترها در تصمیم گیری برای خرید یک کیف یا هر محصول دیگری است. چه بسا طراحی و کیفیت مدلی بسیار مورد خوشایند باشد اما به دلیل داشتن قیمت بسیار بالا عملا خرید آن برای فرد وجود نداشته باشد و یا او تمایل نداشته باشد که برای خرید یک کیف کوچک پول زیادی را خرج نماید.
در کل بسیاری از افراد سعی می نماید که نسبت مناسبی بین کیفیت و قیمت را هنگام خرید رعایت نماید به همین دلیل کیف های زنانه با کیفیت و قیمت معقول تر دارای فروش بیشتری در مقایسه با مدل های گران قیمت تر هستند.

ست کیف و روسری زنانه
دسترسی به قیمت انواع کیف های زنانه دوشی زنانه کوچک

در واقع متریال هایی که در کیف های زنانه دوشی کوچک یا هر سبک دیگری که استفاده می شود بر قیمت تمام شده آنها تاثیر می گذارد قدر مسلم است که مدل های کوچک تر به دلیل استفاده از مواد اولیه کمتر دارای قیمت های پایین تری در مقایسه با مدل های مشابه در سایز بزرگ خود هستند.
مرکز کیف و کفش وانیا با در نظر گرفتن سلایق مشتریان خود سعی می نماید کیف های زنانه ایرانی با مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت ها عرضه نماید و در عین حال با همکاری با تولیدکنندگان مختلف و متخصص در این زمینه تنوع کافی در بین محصولات خود را رعایت نماید.
متاسفانه قیمت ها با توجه به شرایط اقتصادی بسیار متغیر است و در واقع همیشه نمی توان یک قیمت ثابت در ماه و سال را به مشتریان ارائه داد برای راحتی بیشتر در قیمت دهی وانیا مدل های کیف زنانه را در اقسام متنوع در کانال اینستاگرام بارگذاری می نماید که مشتریان با مراجعه و عضویت در آن می توانند از آخرین قیمت های ممکن اطلاع کافی کسب نمایند.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا