مرکز پخش کفش صندل بچه گانه

18 فروردين 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

با فرا رسیدن فصل گرما در مرکز پخش کفش صندل بچه گانه انواع سبک های به روز و جدیدی عرضه می شوند که در کارگاه های ایرانی می شوند و به جهت تولید در داخل دارای قیمت های رقابتی تری به نسبت مدل های خارجی هستند. به صورت اینترنتی امکان سفارش مدل ها از هر نقطه از کشور برای مشتریان عزیز فراهم شده است.


زمانی که هوا رو به گرمی می رود بازار فروش کفش صندل های بچه گانه رونق بسیاری می گیرد. این مدل کفش ها به سبب سبک بودن و سازگاری خوبی که با روزهای گرم دارند هر ساله توسط والدین برای کودکان خریداری می شوند.
در واقع کودکان همواره در حال رشد هستند و همچنین مدل های خریداری شده برای آنها زودتر از بزرگسالان خراب می شود به همین دلیل هر سال نیاز است که صندل جدیدی برای آنها خریداری شود همین امر فروش صندل های بچه گانه را بسیار افزایش داده است.
صندل های بچه گانه اغلب به دلیل اینکه از متریال های کمتری در تولید آنها استفاده می شود از این جهت دارای قیمت های پایین تری در مقایسه با سبک های تولیدی در زمستان هستند که بیشترین مواد اولیه در تولید آنها استفاده می شود.
در ایران واحدهای بسیاری در تولید کفش های بچه گانه فعالیت می نمایند که قبل از آغاز کامل روزهای گرم طراحی و تولید صندل های بچه گانه را برای عرضه به موقع آغاز می نمایند.

انواع صندل بچه گانه شیک

انواع صندل تابستانی بچه گانه

صندل پسرانه و دخترانه تخت: مناسب ترین نوع صندل برای کودکان سبک هایی است که دارای پاشنه های تختی باشند تا فشار کمتری به پاها و مفاصل پای کودکان وارد شود و مانعی برای راه رفتن و دویدن برای آنها وجود نداشته باشد.
صندل دخترانه لژدار: مدل های لژدار دخترانه اغلب در سبک های مجلسی تولید می شوند و پوشیدن آنها بسیار راحتتر از مدل های پاشنه دار است به همین دلیل بسیاری از والدین ترجیح می دهند که دختران کوچک آنها از کفش های لژدار به جای کفش های پاشنه دار استفاده نمایند.
صندل دخترانه پاشنه دار: هر چند که کفش های لژدار راحتتر هستند اما زیبایی کفش های پاشنه دار بیشتر از سبک های پاشنه دار است به همین دلیل دارای طرفداران بسیاری بین دختران کوچک و والدین آنها است این مدل کفش ها بهتر است برای مهمانی ها و مراسمات برای زمان های محدود استفاده شود.
صندل اسپرت پسرانه و دخترانه: صندل های اسپرت بیشتر برای پسران تولید می شود و دارای بیشترین تقاضا در مقایسه با دیگر صندل هاست در حالی که صندل های دخترانه در سبک های مختلفی تولید می شوند. در کل اغلب صندل های پسرانه به صورت اسپرت تولید می شود طرز بسته شدن این مدل ها به صورت چسبی است.

صندل بچه گانه طوسی آبی

بهترین نوع صندل برای کودکان

صندل ها به جهت اینکه مانع از عرق نمودن پاها می شود و پاها با آنها احساس خنکی بیشتری در روزهای گرم می نماید استفاده می شود اما برای کودکان باید با احتیاط بیشتری انتخاب شود چرا که آنها بیشتر از بزرگسالان جنب و جوش دارند و انتخاب مدل های نامناسب می تواند پاهای آنها را دچار آسیب نماید.
بنابراین صندلی باید انتخاب شود که بتواند پنجه و پشت پاها را بپوشاند و همچنین دارای زیره منعطفی باشد و آنقد خشک نباشد که با هر قدم به بدن کودک آسیب برساند و نرمی آن نیز به اندازه کافی باشد در صورتی که زیره بیش از حد نرم باشد نیز به کمر آسیب می رسد.
بندهای روی کفش باید پهن و محکم باشد تا پاها در داخل آن حرکت نکند و از سر خوردن پاها در داخل آن جلوگیری کند.

بهترین نوع صندل برای کودکان

جنس رویه و زیره صندل بچه گانه

زیره صندل بچه گانه باید به گونه ای باشد که مانع از انتقال گرما به پاها شود بدترین نوع زیره برای صندل زیره های لاستیکی هستند چرا که سبب می شود که پاها در سطوح خیس به راحتی لیز بخورند و کودک به راحتی به زمین بخورد.
چرم های طبیعی و مصنوعی بهتری نوع رویه برای صندل های تابستانی هستند که عرق پاها را جذب می نمایند و مانع از بوی بد پاها می شوند و از دیگر سو زیبایی و دوام بیشتری در مقایسه با سایر رویه ها دارند و برای استفاده در رویه کفش صندل های بچه گانه گزینه مناسبی هستند.
این مرکز پخش در کل سعی می نمایند که مناسب ترین نوع صندل های بچه گانه را در اقسام مختلف برای انواع سلایق و نیازها ارائه دهد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا