خرید عمده انواع کفش ارزان

05 شهریور 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های ارزان و حراجی در بسیاری از مراکز خرید عمده ممکن است که قیمت های متفاوتی داشته باشند اما مرکز وانیا با کاهش سود خود سعی می نمایند که انواع کفش ها را با قیمت های ارزان تر و کیفیت های مناسب تر در اختیار خریداران خود قرار دهد.


کفش های ارزان به دلیل اینکه تولید آنها راحتتر و کم هزینه تر می باشد از این رو از تنوع بیشتری برخوردار هستند از دیگر سو نیاز بازار به سمت خرید این قبیل کفش ها روز به روز بیشتر می شود.
کسانی که قصد خرید عمده انواع کفش ارزان را دارند باید در این زمینه به نکات و اطلاعاتی واقف باشند تا بتوانند خریدهای موفق تری را تجربه نمایند. در یک مرکز خرید عمده کفش ارزان همواره تنوع و گوناگونی در بین مدل های زنانه بیش از سبک های مردانه به چشم می خورد و سبک های اسپرت و راحتی نیز بیش از سبک های مجلسی خود نمایی می کند.

مدل کفش ارزان قیمت
مدل کفش ارزان قیمت در ایران

وجود تنوع مناسب در بین کفش ها یعنی افزایش قدرت انتخاب مشتریان و پاسخگویی به بیشتری نیازها و سلیقه ها که این امر در جای خود می تواند رضایت خاطر بیشتری را در بین مشتریان فراهم نماید.
کفش های ارزان در تمام کاربری های از جمله اقسام مجلسی، راحتی، اداری، دانشجویی، اسپرت و ورزشی تولید و در سراسر ایران عرضه می گردد. برای اینکه یک کفش با قیمت ارزان به دست مشتریان برسد تولیدکنندگان از مواد اولیه ارزان تر و داخلی در تولید آنها استفاده می نمایند و همچنین سعی می نماید که پروسه تولید آنها را تا جایی که ممکن است کوتاه تر نمایند.
در واقع نیاز بازار است که سبک کارها و میزان لازم آنها را مشخص می نماید که به نظر می رسد کفش اسپرت چه در اقسام زنانه، مردانه یا بچه گانه بیش از سایر سبک ها در جامعه مورد استفاده قرار می گیرد و کاربری بالاتری دارد. کفش های اسپرت رویه جورابی به شکل بندی و بی بند دارای بیشترین میزان تولید بوده و دارای طرفداران بسیاری در جامعه هستند.

کفش ارزان قیمت یزی
جنس کفش های ارزان قیمت

رویه ای که در تولید کفش هایش ارزان قیمت استفاده می شود اغلب در جنس هایی نظیر پارچه، کتان، چرم مصنوعی، پشت چرمی، فوم، استرج، ساتن، لمه و... در درجه های کیفی متفاوتی است در واقع هر چه درجه کیفی مورد استفاده از این اجناس در رویه و آستری کفش گران تر باشد به همان اندازه قیمت کفش افزایش می یابد.
جنس های نظیر ساتن و لمه به جهت جلوه بالایی که دارند در تولید کفش های مجلسی استفاده می شوند و استفاده از آنها در ساخت کفش های روزمره گزینه خوبی نیست اما استفاده از جنس های نظیر طرح چرم و پشت چرمی در تولید کفش های روزمره و مجلسی و نیمه مجلسی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
جنس های نظیر کتان، پارچه، استرج خارجی، فوم و... در تولید کفش های اسپرت و پیاده روی ارزان قیمت استفاده بسیاری می شود. شهرهایی نظیر مشهد و تهران در استفاده از این مواد برای تولید کفش های ارزان قیمت سرانه مصرف بالایی دارند.
از جمله زیرهای پرمصرف در تولید کفش های ارزان قیمت پلیمر، پی وی سی و پیو است که در این بین پیو قیمت بالاتری دارد و برای ارزان تر شدن کفش از مدل های پشت پیو یا طرح پیو استفاده می شود که ویژگی های شبیه به زیره های پیو اصل را دارند.

کفش اسپرت مردانه عمده

مزایای خرید کفش ارزان قیمت

شاید به نظر برسد که تمام کفش های ارزان قیمت از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد اما این مطلب برای تمام کفش ها یکسان نیست بسیاری از مدل های ارزان قیمت دارای کیفیت های قابل قبولی هستند و می توانند نیازهای خریداران تا حد زیادی در طول سال تامین نمایند و از دیگر سو این امکان فراهم می شود که آنها در هزینه های خود صرفه جویی نموده و یا مدل های بیشتری را به جای خرید یک جفت کفش گران قیمت خریداری نمایند.
برگشت سرمایه برای کفش های ارزان قیمت زودتر از کفش های گران قیمت اتفاق می افتد چرا که افراد بیشتری قادر به خرید چنین مدل هایی هستند و این اتفاق با افزایش تورم بیش از حد در جامعه در سال های اخیر بیش از هر زمان دیگری است به همین دلیل توصیه می کنیم حداقل یک بخش از فروشگاه خود را به عرضه کفش های ارزان قیمت اختصاص دهید تا مشتریان بیشتری فروشگاه شما را برای خرید کفش مورد نیاز خود انتخاب نمایند.
با یک سرمایه کمتر مدل های بیشتری از سبک های کفش ارزان را می توان خریداری نمود و سود بیشتری را بدست آورد. مدل هایی از کفش های اسپرت و مجلسی ساده و پیاده روی دارای بازار فروش بالایی هستند.

اسپرت ارزان قیمت شیک
فعالیت مرکز خرید عمده کفش ارزان قیمت


خریداران عمده با همکاری با مرکز پخش وانیا می توانند به تامین نیازهای خود در طول فصل های مختلف بپردازند و انواع مدل های کفش زنانه، مردانه و بچه گانه را با قمیت های رقابتی در کمترین زمان ممکن سفارش داده و آن را در شهری که به مرکز اعلام می نمایند از طریق باربری های مربوطه دریافت نمایند.
این مرکز سعی می نماید که تولیدکنندگان و همکارانی را انتخاب نمایند که کفش های با کیفیت و به روزی ارائه می دهند و در قبال تامین کفش های ارزان قیمت مسئول بوده و مدل ها را با تضمین بیشتری عرضه نمایند.
از جمله شهرهایی که وانیا با تولیدکنندگان آنها همکاری می نماید شهرهایی نظیر تهران، مشهد و تبریز است که هر کدام دارای هزاران کارگاه تولیدی هستند که در زمینه تولید انواع کفش ارزان قیمت فعالیت گسترده ای دارند و محصولات خود را به شهرها و کشورهای مختلف صادرات می نماید.
متاسفانه به جهت افزایش قیمت تیپاکس و پست ارسال محموله ها از طریق باربری به جهت داشتن حجم و وزن زیاد مقرون به صرفه تر می باشد. و از دیگر سو در صورت ارسال از تهران در زمان کمتری تحویل مشتریان می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا