پخش عمده انواع کفش چرم شیک

02 تیر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

انواع کفش های چرم شیک زنانه و مردانه تولید استادکاران متخصص با تنوع بالا به مشتریان ارائه می شود مرکز پخش عمده آنلاین آنها فرصت خوبی برای خریدارانی است که امکان حضور در محل تولید را نداشته و یا می خواهند خرید راحتتر و سریع تری را تجربه نمایند.


کفش های چرم در ایران به عنوان بهترین کفش های ایرانی شناخته می شوند و شهرهایی نظیر تبریز، تهران و مشهد از این نظر سرآمد می باشند و دارای تولیدات شاخصی در این زمینه می باشند و سهم مهمی را در صادرات آنها به کشورهای مختلف به ویژه خاورمیانه ایفا می نمایند.
کفش های چرم در سبک های مردانه و زنانه تولید می شوند و به دلیل بالا بودن قیمت های چرم تولید کفش های چرم بچه گانه خرید آنها برای خانواده ها توجیه چندانی اقتصادی ندارند چرا که کودکان در سنین رشد بوده و بعد از مدت کوتاهی بلااستفاده می شوند و یا به دلیل تحرک بالای کودکان زودتر دچار آسیب و فرسودگی می شوند.

پخش عمده کفش چرم

انواع کفش چرم زنانه و مردانه

کفش های چرم زنانه و مردانه هر کدام از آنها برای خود ویژگی های منحصر به فردی را دارا می باشند در تبریز انواع سبک هایی از آنها را می توان با قیمت های مناسب خریداری نمود این کفش ها به جهت اینکه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند همواره مورد درخواست کسانی است که به دنبال بهترین های کفش در ایران می باشند.
برای آشنایی مشتریان عزیز با کفش های چرم در وانیا به معرفی برخی از مدل ها در این بخش می پردازیم.

مدل کفش چرم زنانه راحتی

از جمله کفش های زنانه راحتی مدلی مانند زیر می باشد که دارای پاشنه بسیار کوتاه می باشد. این کفش تمام چرم اصل بوده و در زیره آن از پیو با کیفیت و سبک استفاده شده است.
این کفش نیم دست دوز بوده و دارای قالبی استاندارد و طبی می باشد. در کف کفش از کفی ماساژوری استفاده شده است و در رنگ های مشکی، قهوه ای، عسلی و زرشکی تولید می شود.
شیوه بسته شدن کفش از طریق سگک می باشد که این خود جلوه زیبایی در کفش ایجاد نموده است. این کفش در سری های 12 تایی و 6 تایی قابل سفارش می باشد.

پخش عمده کفش چرم

عکس کفش چرم زنانه اداری مجلسی

کفش های چرم زنانه پاشنه داری که در تبریز تولید می شوند بخش بسیاری از آنها دارای ساختاری می باشند که برای استفاده های روزمره، اداری و مجلسی قابل استفاده می شوند که همین امر خرید آنها را برای بسیاری از خریداران مقرون به صرفه نموده است.
از جمله آنها مدلی بنددار زیر می باشد که در رنگ های مختلف قابل سفارش می باشد زیره کفش پیو می باشد از این رو کفش از وزن مناسب و نرمی خوبی برخوردار است.
ساختار کفش طبی و استاندارد است و پاشنه ضخیمی و بسیار راحتی را دارا می باشد و در کف آن نیز از کف طبی ماساژوری استفاده شده است از این رو این پاافزار با وجود پاشنه بلند بودن پاها را دیرتر خسته می کند و نسبت به پاشنه بلند های دیگر فرد احساس آرامش بسیاری در پاهای خود احساس می نماید.
اغلب کفش های زنانه چرم این مرکز دارای شش ماه ضمانت دارند که کیفیت و فروش را برای مشتریان تضمین می نماید.

پخش عمده کفش چرم

معرفی کفش مردانه چرم راحتی

کفش های چرم راحتی مردانه در مقایسه با کفش های مجلسی استفاده بیشتری برای مردان دارند و آنها می توانند آنها را در موقعیت های روزانه و کاری به کار گیرند.
از جمله این سبک ها مدلی به نام برانکو می باشد که از بالاترین کیفیت برخوردار می باشد رویه، آستر و کفی کفش از چرم مرغوب طبیعی تشکیل شده است و زیره آن به روش تزریق مستقیم به کفش وصل شده است و از جنس پیو درجه یک می باشد که به سادگی دچار شکستگی و آسیب نمی شود و عاج دار بوده و مقاومت خوبی در برابر فرسایش و اصطکاک دارد.

پخش عمده کفش چرم

مدل کفش مردانه چرم رسمی اداری

کفش های مردانه چرم ایرانی رسمی از نظر ظاهر زیبا و شیک و کیفیت مرغوب این قابلیت را دارند که با سبک های خارجی از جمله مدل های ایتالیایی رقابت نمایند با این تفاوت که علاوه بر داشتن کیفیت بالا و رقابتی از قیمت های بسیار پایین تری در مقایسه با آنها برخوردار می باشند و می تواند انتخاب افرادی باشد که به دنبال خرید کفش های لوکس و در عین حال رقابتی هستند.
سبک زیر از جمله مدل هایی رسمی با زیره تزریق مستقیم پیو می باشد و به شکل 10 جفتی عرضه می شود و تمام چرم بوده و با ضمانت 6 ماهه عرضه می شود.

پخش عمده کفش چرم

مرکز پخش کفش چرم طبیعی

وانیا به عنوان مرکز پخش کفش های چرم عرضه کننده کفش های چرم ایرانی در کاربرهای مختلف می باشد برای ایجاد قدرت بیشتر در خرید کفش ها با درجه های کیفی مختلف ارائه می شود که این امر این امکان را برای مشتریان فراهم می سازد که بتوانند با شرایط مالی مختلف مدلی از کفش چرم طبیعی برای خود خریداری نمایند.
از دیگر سو سفارشات از هر نقطه از جهان از طریق این مرکز پذیرفته می شود و ارسال با باربری های معتبر به شهر و محل مورد نظر خریداران انجام می گیرد.
برای دیدن مدل های بیشتر از انواع کفش های مردانه و زنانه چرم این مرکز کانال مخصوصی برای این منظور راه اندازی کرده است تا کار انتخاب و سفارش برای مشتریان سریع و ساده باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا