تولید و پخش کیف و کفش تهران

28 تیر 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

بخش اعظمی از نیاز جامعه در زمینه تولیدات داخلی کیف و کفش از طریق کارگاه های کوچک و بزرگ استان تهران تامین می شوند. به شکلی که روزانه آمار قابل توجهی از آنها در سبک های جدید و قدیم تولید و به مراکز پخش و فروشگاهی در نقاط مختلف کشور ارسال می گردند.


کیف و کفش یکی از مهم ترین اکسسوری را در ترکیب پوشش و لباس افراد به شمار می آیند که این امر برای پوشش زنان از اهیمت بالاتری برخوردار می باشد.
کیف و کفش ها ممکن است به صورت ست یعنی از یه نوع متریال و رنگ تولید شوند که همین عامل دو بازار کیف و کفش را به یکدیگر پیوند می دهد و یا به صورت جداگانه با کیفیت های متفاوت تولید گردند که اغلب تولیدات بازار در تهران به این شکل می باشد.
کارگاه های کمی در زمینه تولیدات ست فعالیت می نمایند که علت آن شاید سخت بودن تولید هر دو محصول در یک کارگاه و نیاز داشتن به سرمایه بیشتر در این زمینه می باشد.
اما در کل کسانی که در زمینه تولیدات ست فعالیت می نمایند از فروش و استقبال بیشتری در کشور برخوردار می باشند. در تهران مناطق مختلفی در این زمینه مشغول به کار هستند که باغ سپهسالار، بازار 15 خردار و اسلامشهر جزو مطرح ترین آنها می باشند.
کیف و کفش هایی که در بازار تولید می شوند بخشی دارای کیفیت بالا و بخشی نامرغوب هستند از این رو خریدار در هنگام خرید از این مناطق به ویژه اینترنتی باید دقت بیشتری مبذول دارد.

 

تولید کیف کفش زنانه تهران
تولید کیف و کفش زنانه تهران

اگر کسی به دنبال خرید کیف و کفش های زنانه در انواع کیفیت ها و قیمت ها باشد تهران بهترین گزینه برای او می باشد چرا که در این شهر می توان از ارزان ترین تا لوکس ترین تولیدات را در این زمینه به راحتی خریداری نمود.
کیف و کفش های زنانه تهران در صورتی که دارای طراحی های مشتری پسندی باشند مشتریان بسیاری از نقاط کشور خریدار محصولات آن می باشند که بیشترین آمار سفارش مربوط به کیف و کفش هایی با قیمت های ارزان یا معقولانه می باشند.
از جمله مدل های جدید و بسیار پرفروش که به شکل ست نیز ارائه می گردند ست کیف، کفش و روسری می باشد که اخیرا در دو سال اخیر وارد بازارهای کشور شده اند و با استقبال بسیاری روبرو گشته اند.
لوکس ترین کفش های زنانه در تهران باغ سپهسالار تولید می شوند و بهترین و خاص ترین کیف ها به شکل چرم و در برندهای مختلفی تولید و به مراکز پخش، عرضه می گردند.

پخش کفش تهران
تولید کیف و کفش مردانه تهران

سهم تولیدات در زمینه کیف های مردانه پایین تر از اقسام زنانه می باشد و شامل انواع اداری، کوله پشتی، کیف پول و دوشی می باشد که در دو سبک چرم و غیرچرم ارائه می شوند.
در زمینه کفش نیز بازار و اسلامشهر دو مرکز اصلی ارائه دهنده کفش های مردانه می باشد در سبک ها و سیاق های مختلف می باشند که سهم سبک های اسپرت در این میان بسیار قابل توجه می باشد.
برای نمونه از جمله کفش های اسپرتی که در وانیا امکان سفارش برای آنها فراهم شده است مدل اسپرت طرح sup می باشد که در دو سبک مردانه و زنانه تولید می شود و گزینه مناسبی برای کسانی است که میخواهند کارها را به شکل ست مردانه و زنانه ارائه دهند.
اینکار دارای کیفیت خوب و قابل قبولی می باشد و رویه بافتی با زیره پیو می باشد و به شکل کف دوخت تولید شده است که این ویژگی مقاومت و استحکام کفش را بالا برده است.
کار در سری 12 تایی ارائه می شود و دارای سایزبندی 41.44 و 37 تا 40 می باشد و دارای رنگ بندی متنوعی از جمله کالباسی، مشکی، سفید، طوسی و سرمه ای می باشد.

تولید کیف کفش مردانه تهران
مدل ست کفش اسپرت آدیداس

از دیگر مدل های اسپرت کفش که جهت ست زنانه و مردانه گزینه مناسبی می باشد مدل آدیداس در طرح بندی زیر می باشد که در شش رنگ جذاب تولید می گردد.
رویه کار ترکیبی از فابیلاک و پارچه راشل و زیره از تی پی یو خارجی است و کیفیت به شکل تضمینی ارائه می گردد و دارای بسته بندی 12 تایی با سایزبندی 37 تا 40 و 41 تا 44 است.
جهت سفارش کار مشتریان می توانند از طریق پیام رسان های نظیر تلگرام و واتس آپ اقدام نمایند و برای دیدن مدل های بیشتر به کانال هایی که در منو و پایین سایت معرفی شده است مراجعه نمایند.

تولید کیف کفش زنانه تهران
پخش انواع مدل کیف زنانه

کیف های زنانه به دسته هایی نظیر کییف مجلسی، کیف پول، کیف لب تاپ و موبایل، کیف روزانه، مدرسه و اداری دسته بندی می شوند که هر کدام از این مدل ها در کیف و کفش وانیا در درجه ها و کیفیت های مختلفی ارائه می گردند.
کیف های زنانه ای در مواردی با رویه های نظیر رویه های کفش تولید می شوند و در مواردی به شکل اختصاصی تری عرضه می شوند. از جمله مدل های پرفروش کیف سبک هایی می باشند که هم به شکل روزمره و هم مجلسی قابل استفاده می باشند از جمله آنها می توان به اقسام چرم اشاره نمود.
برای راحتی مشتریان عزیز در انتخاب مرکز پخش وانیا یک کانال به صورت جداگانه راه اندازی نموده است تا خریداران با راحتی و تمرکز بیشتری بتوانند به انتخاب و ثبت سفارش اقدام نمایند.

مدل ست کیف و کفش زنانه

ست های کیف و کفش زنانه همیشه جذاب و دوست داشتنی می باشد و بر محبوبیت مدل ها می افزاید از جمله مدل های پرفروش می توان به سبک ست ونس و کیف دوشی زیر اشاره نمود که دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد و در دو کیفیت بازار و باغ عرضه می شود.
ست کیف و کفش اینکار تولید بازار می باشد و دارای طراحی بسیار مشتری پسندی می باشد و دارای ساختاری است که هم از بهار تا پاییز می توان از آن استفاده نمود.

تولید کیف کفش زنانه تهران
خرید اینترنتی و عمده کیف و کفش تهران

با توجه به افزایش سهم اینترنت در زمینه کسب و کارهای مختلف از جمله کیف و کفش خریداران بسیاری از طریق این فضا محصولات و نیازهای خود را به راحتی تامین می نمایند و رفته رفته با توجه به شرایط روز جامعه کاربران و استفاده کنندگان از این روش خرید در حال افزایش می باشد.
مسافرت ها و صرف زمان طولانی و مشکلات سفر سبب می شود که هر کسی نتواند آنچه را که مد نظر دارد به راحتی خریداری نماید به ویژه اگر خریدار تازه کار باشد و یا به عنوان یک زن سرپرست خانوار باشد.
در روش خرید اینترنتی می توان مدل های بسیار متنوع تری از فضای سنتی در مدت زمان بسیار کمتری مشاهده نمود و با ارتباط سریع با فروشندگان آن در رابط با خرید و ویژگی های محصول اطلاعات بیشتری را کسب نمود.
بازدید از فروشگاه های آنلاین و کانال ها در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر است در نتیجه فرد در هر زمانی که فرصت و هر مکانی که باشد می تواند نسبت به بررسی مدل ها و انتخاب و درخواست سفارش اقدام نماید.
در انتخاب مرکز فروش اینترنتی باید دقت بیشتری مبذول داشته تا گرفتار دام کلاهبرداران و افراد سودجو در این زمینه نیوفتاد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا