پخش عمده کفش مردانه اسپرت

08 دی 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

 پرفروش ترین مدل های مردانه متعلق به کفش های اسپرت است که بسته به نوع سنی که ارائه می شوند از طراحی های مختلفی برخوردار هستند. این کفش ها بر اساس سلایق مختلف از طریق مرکز پخش عمده وانیا به شکل گسترده ای عرضه می شود.


کفش های مردانه اسپرت که در بین قشر جوان از محبوبیت بسیاری برخوردارند و همه روزه درکارگاه های  تولید کنندگان ایرانی در میزان بسیار بالایی تولید می شود.
نام برندی که بر روی اغلب این کفش ها گذاشته می شود بر اساس برندهای خارجی است. به عبارتی این کفش ها با کپی برداری از سبک های خارجی مشهور طراحی و تولید می شوند.
تولید شدن آنها توسط تولیدکنندگان داخلی سبب می شود که قیمت تمام شده آنها بسیار مقرون به صرفه باشد. هزینه های جانبی که برای واردات یک کفش اسپرت ارزان تحمیل می شود سبب می شود که مدل های درخواستی خریداران با قیمت غیر واقعی به آنها عرضه شود.
کفش ها هر چقدر از نظر کیفی و زیبایی شبیه به مدل های خارجی خود باشند به همان اندازه قیمت آنها افزایش می یابد. اما با این حال باز هم در مقایسه با مدل های وارداتی قیمت عمده مناسب تری دارند.

کفش مردانه اسپرت

مدل کفش مردانه اسپرت جدید

عرضه مدل های جدید و به روز به سبب پیشرفت های بسیاری که در این صنعت صورت گرفته است روز به روز افزایش میابد. همین امر سبب شده است که خریداران همواره به دنبال های به روز و مناسب فصل باشند.
از جمله مدل های جدید و به روز مردانه می توان به مدل های با زیره های کپسولی اشاره نمود که دارای طراحی زیبا و جذابی است که می تواند به عنوان مدل زنانه نیز استفاده شود.
از این رو دارای دو سایز بندی میانه و مردانه می باشد. این کفش از کیفیت عالی برخوردار می باشند و طراحی چشم نواز و کیفیت بالا می تواند مشتریان بسیاری را به انتخاب آن ترغیب نماید.

کفش مردانه اسپرت

از دیگر سبک های جدید اسپرت مردانه که در این مرکز ارائه می شود مدل های با برندهای نظیر پوما، نایک، آدیداس، فیلا ... است که علاوه بر داشتن کیفت بالا از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.
لژدار بودن پاشنه کفش های اسپرت سبب می شود که فرد احساس راحتی بیشتری در هنگام پیاده روی نماید. همه روزه مدل های جدیدی با طراح های متفاوت و بر اساس فصل فروش عرضه می شوند و تولید آنها در طراحی های جدید به فروش عمده آنها کمک شایانی می نماید.

کفش مردانه اسپرت

حراجی کفش مردانه اسپرت عمده

در حراجی عمده کفش های مردانه اسپرت وانیا خریداران می توانند سبک هایی با طراحی زیبا را با مناسب ترین قیمت عمده خریداری نمایند. کفش های اسپرت حراجی شامل نازل ترین قیمت ها تا قیمت های متداول در بازار می شود.


کفش های مردانه اسپرت که در حراجی وانیا ارائه می شود اغلب از تولیدات ایرانی هستند از این رو در عین حال که دارای قیمت پایین هستند از کیفیت معقول نیز برخوردارند.
حراجی کفش های مردانه اسپرت بهترین مکان برای ارزان سراها و فروشگاه هایی است که می خواهند که مدل های مختلف با تنوع قیمتی در کنار یکدیگر برای مشتریان خود با سلایق گوناگون ارائه نمایند تا پاسخگوی خوب برای نیازهای مشتریان خود باشند.

انتخاب کفش مردانه اسپرت ارزان

تنوع و وجود قیمت های مناسب کفش های اسپرت در مرکز حراجی این امکان را به خریداران می دهد با سرمایه کمتری بتوانند مدل های بیشتری را انتخاب نمایند که این امر می تواند امکان کسب سود بیشتری را به نسبت مدل های گران تر برای آنها فراهم نماید.
انتخاب بدین شکل می باشد که سبک با قیمت ها به خریداران عرضه می گردد تا آنها بتوانند با مقایسه و بررسی مناسب ترین مدل های مد نظر را برای خود انتخاب نمایند.
کفش ها بسته به نوع انتخاب در سری های ده تایی و دوازه گایی و گاها بیست و چهارتایی و... نیز عرضه می شوند و سایز بندی کارها اغلب بین 40-44 می باشند و زیره کارها ایوا، پیو، ترمو و... می باشد که بر قیمت تمام شده تاثیر گذار است.

پخش انواع کفش مردانه اسپرت

پخش عمده انواع کفش مردانه اسپرت از این مرکز به شکل اینترنتی و از طریق شبکه های مجازی نظیر تلگرام و روبیکا انجام می گیرد بدین شکل متقاضیان خرید می توانند در کانال عمده فروشی کفش این مرکز عضو شوند و به بررسی مدل های معرفی شده در آن بپردازند.
در روزهای مختلف هفته و ماه مدل های جدیدی از انواع کفش های اسپرت مردانه و زنانه  عرضه می شوند از این رو کسانی که عضو کانال کفش وانیا می باشند می توانند به راحتی به بررسی مدل ها بپردازند و در صورت مناسب دیدن نسبت به انجام مراحل سفارش جهت خرید عمده انواع کفش اسپرت مردانه بپردازند در کنار مدل های اسپرت مردانه اقسام متنوعی از انواع سبک های بچه گانه در کانالی جداگانه عرضه می شود.

download 1

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا