حراجی عمده کفش مردانه اسپرت

13 دی 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

آنچه که در حراجی عمده کفش های مردانه اسپرت عرضه می شود شامل ارزان ترین سبک ها با مناسب ترین نرخ های روز است. این مدل کفش ها بسته به قیمتی که دارند دارای درجه های کیفی متفاوتی هستند که هر خریدار بر اساس نیازهای مشتریان خود می تواند اقسامی از آنها را برای خود خریداری نماید.


کفش های اسپرت مردانه از آن دست مدل های هست که همیشه و همه جا به کار می آید این مدل کفش ها به سبب پرکاربرد بودن به عنوان یکی از پرفروش ترین کفش ها شناخته می شوند. تولیدکنندگان بسیاری در سطح کشور در کار تولید کفش های اسپرت مردانه هستند که این روزها مدل های کفش مردانه اسپرت حراجی به سبب داشتن قیمت های مناسب تر و تقاضای بالا در تیراژ بالایی در کارخانه ها و کارگاه ها تولید می شوند.
از آنجا که کفش مهم ترین جز استایل مردان به شمار می آید نباید از رنگ و مدل آن غافل شد به همین دلیل تولیدکنندگان کفش های حراجی سعی می نمایند که برای فروش بیشتری محصولات خود اصول زیباشناختی را نیز در تولید آنها رعایت نمایند.
مدل های کفش مردانه حراجی و ارزان ممکن است که به اندازه مدل های لوکس راحت و بادوام نباشند اما بسیار کار راه انداز هستند و می توان از آنها برای انجام کارهای روتین روزانه استفاده کافی نمود.

اسپرت مردانه ریبوک رنگی

برند کفش های حراجی مردانه اسپرت

قدر مسلم است که کفش های حراجی مردانه اسپرت برند خاصی را ندارد و تولیدکنندگان نام برندهای مطرح جهانی را در هنگام چاپ بر روی آنها استفاده می نمایند از جمله نایک، ریبوک، آدیداس و فیلا که پرکاربدترین نام ها در تولید کفش های اسپرت حراجی مردانه و زنانه هستند.
بخش بسیاری از مدل ها نیز نام گذاری نمی شوند و با رویه های بدون نام تولید می شوند و یا ممکن است که تنها نام تولیدی در کفی کفش نوشته شود. سایزبندی و قالب کفش های حراجی در بسیاری از موارد استاندارد است و تنوع بی نظیر در تولید کفش های اسپرت امکان انتخاب های بیشتری را برای مشتریان فراهم نموده است.

کفش مردانه اسپرت چاپی سرمه ای

قیمت کفش مردانه حراجی اسپرت

کفش های مردانه حراجی اسپرت به دو دسته تقسیم بندی می شوند دسته اول زیر 60 تومن و دسته دوم زیر 100 هزار تومن هستند. کیفیت دسته اول به سبب استفاده از مواد اولیه با کیفیت تر بالاتر هست و از قالب و طراحی های زیباتری نیز برخوردار می باشد.
دسته اول معمولا دارای پایین ترین کیفیت است اما به سبب داشتن قیمت بسیار پایین و کیفیت متناسب با قیمت دارای فروش بالایی است و بیشترین خریداران آنها دست فروش ها و افراد روستا نشین هستند که زیبایی و دوام کفش برای آنها در اولویت کمتری است و تنها بر اساس نرخ پایین کفش اقدام به خرید می نمایند.

انواع کفش اسپرت حراجی مردانه

انتخاب کفش های مردانه حراجی اسپرت

کفش های مردانه حراجی اسپرت به قدری پرفروش هستند که عرضه آنها در یک بخش از فروشگاهی که به عرضه کفش های ارزان قیمت می پردازد می توان فروش خوبی را نصیب صاحب فروشگاه نماید. فروش کفش های حراجی اسپرت برای دست فروشان نیز سود بسیار خوبی دارد و آنها با میزان سرمایه کمتری می توانند به سود بالایی در فروش دست یابند.
به سبب پرفروش بودن مدل های کفش اسپرت اغلب مدل ها در همان روز عرضه در مرکز حراجی عمده کفش مردانه اسپرت وانیا به فروش می روند به همین دلیل لازم است که خریداران به محض عرضه مدل های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

کانال کفش حراجی وانیا

مدل کفش حراجی اسپرت مردانه با کیفیت

با کم کردن مراحل تولید و استفاده از ماشین آلات و کاهش حاشیه های تولید، تولیدکنندگان این امکان را دارند کفش های مردانه با کیفیتی را تحویل بازار دهند. به عنوان نمونه می توان به اسپرت مردانه با کد2797 اشاره نمود که با وجود داشتن قیمت بسیار پایین از کیفیت خوبی برخوردار است.
در زیره این کفش از پیو تزریق مستقیم استفاده شده است که دوام و کیفیت کفش را دوچندان نموده است این مدل کفش دارای طول عمر بالای است و از فروش خوبی نیز برخوردار است.

کفش مردانه اسپرت مشکی زیره پیو
مشخصات کفش مردانه 2729
سایزبندی 41 تا 46
سری 12 تایی
زیره پیو تزریق مستقیم
قیمت 52500 ت
با توجه به تغییر بسیار موجودی در طول روز مشتریان جهت انتخاب و خرید لازم است که با ورود به کانال کفش وانیا به آدرس @vaniawear4 از آخرین وضعیت موجودی مطلع شوند و با ارسال آن به قسمت مدیریت فروش استعلام آخرین قیمت و موجودی نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا