تولید انواع کفش مردانه چرم شیک

08 ارديبهشت 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تولید انواع کفش مردانه چرم شیک و ارزان در داخل کشور فرصت خرید را برای بسیاری از اقشار جامعه فراهم نموده است به ویژه اینکه تنوع در عرضه باعث شده است که خریداران قدرت انتخاب بیشتری را برای انتخاب مناسب ترین مدل مورد نظر و متناسب با پوشش خود داشته باشند.


وجود چرم های اصل و با کیفیت در شهری نظیر تبریز سبب شده است که تولید کفش های مردانه چرم با درجه کیفی بالایی صورت بگیرد از همین رو خریداران خارجی تمایل بیشتری برای خرید مدل های ایرانی داشته باشند به ویژه اینکه با افزایش نرخ ارز در جامعه خرید این قبیل محصولات در داخل ایران برای آنها مقرون به صرفه تر شده است.
با افزایش نرخ ارزان و بعد از آن نابسمانی در مدیریت اقتصادی و تورم در جامعه سبب شده است که قیمت مواد اولیه به ویژه چرم طبیعی بسیار افزایش یابد همین امر قیمت نهایی کفش های چرم اصل را بالا برده است اما با این حال بسیاری از افراد همچنان ترجیح می دهند که برای حفظ سلامتی پاهای خود از کفش های چرم طبیعی استفاده نمایند.
کفش های چرم مردانه در ایران با طراحی های بسیار شیک و زیبایی تولید می شوند که توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید. به ویژه اینکه امروزه از ترکیب رنگ های جذاب و طرح بندی های خاصی تری در تولید کفش های مردانه چرم استفاده شده است.

کفش مردانه چرم مجلسی
تولید انواع کفش چرم مردانه

کفش های چرم مردانه شامل دسته بندی های مختلفی هستند که در این میان مدل های طبی و راحتی بیشترین میزان تولید و تقاضا را در کشور دارند و علت آن را می توان در کاربرد بیشتر آنها در مراسمات و اداره جات دانست.
بهترین و با کیفیت ترین کفش های چرم مردانه که در ایران تولید می شوند به شکل دستدوز هستند که اغلب به دلیل بالا بودن قیمت کار به شکل سفارشی هستند چرا که تنها اقشار خاصی از جامعه توانایی خرید آن را دارند و تولید و انبار آن به هیچ وجه به نفع تولیدکننده نمی باشد و ممکن است مدت های زیادی در انبار دپو شود و موجب خواب سرمایه شود.
• کفش چرم مردانه راحتی
• کفش چرم مردانه اسپرت
• کفش چرم مردانه بدون بند
• کفش چرم مردانه نیم بوت
• کفش چرم مردانه مجلسی
• کفش چرم مردانه اداری
• کفش چرم مردانه دستدوز
این دسته بندی بر اساس معرفی کفش های چرم مردانه است که مردان در هنگام مراجعه به یک فروشگاه ممکن است آن را از فروشنده کفش درخواست نمایند. وانیا عرضه اغلب مدل های کفش چرم مردانه را با قمت های مناسبی به مشتریان ارائه می دهد. ما در ادامه به معرفی دو مدل از کفش های مردانه چرم می پردازیم که امکان خرید آن از طریق مرکز پخش کفش وانیا برای مشتریان عزیز فراهم شده است.

کفش مردانه راحتی مارکو
معرفی مدل کفش چرم مردانه آسه

کفش چرم مردانه آسه از جمله سبک های اسپرت محسوب می شود که دارای ساختار جوان پسندانه ای ست این سبک در رنگ های مشکی، قهوه ای و عسلی تولید می شود و به جهت استفاده چرم در رویه، آستری و کفی جزو مدل های تمام چرم صنعتی به شمار می آید. در زیره این کفش از نوع زیره پیو سبک است که دارای سایزبندی 40 تا 44 است. کفش چرم مردانه آسه در کارتن ده تایی بسته می شود. این مدل دارای ظرافت بی نظیری است و از مواد اولیه با کیفیتی در تولید آن استفاده شده است. وجود کف طبی چرم با کیفیت راحتی این کار را افزایش داده است. وجود سوراخ هایی منظم بر روی کفش علاوه بر اینکه جلوه کفش را زیباتر نموده است گردش هوا را نیز در داخل آن افزایش داده است.

کفش مردانه چرم آسه
معرفی مدل کفش مردانه تابستانی پرفکت


کفش تابستانی پرفکت همان طور که از نامش پیداست برای روزهای گرم سال تولید می شوند به همین دلیل به ندرت می توان آن را در فصل پاییز و زمستان در ویترین مغازه ای پیدا نمود و اساسا تولید کفش های تابستانی تنها در ایام گرم سال انجام می شود.
کفش های تابستانی نسبت به صندل های مردانه از ایمنی بیشتری برخوردار هستند یعنی پاها را در برابر ضربات و آسب دیدگی بهتر حفظ می نمایند و گزینه بهتری برای انجام پیاده روی در روزهای گرم بهار و تابستان هستند.
تنها بر رویه این کفش از چرم طبیعی کار شده است و در بقیه اجزای کفش از مواد اولیه مصنوعی استفاده شده است به همین دلیل کفش مردانه پرفکت جزو کفش های نیمه چرم صنعتی محسوب می شود.

کفش مردانه پرفکت دارای سایزبندی 40 تا 44 است و از دیگر ویژگی های بارز این کفش تزریق بودن زیره پیو است که علاوه بر سبک بودن دوام کفش نیز با این روش بسیار بالا می رود و تمیزی و ظرافت کار نیز افزایش می یابد.
مدل های متنوع تر و جدیدتر از انواع کفش های مردانه چرم در کانال کفش وانیا به آدرس @vaniawear عرضه می شود که با مراجعه به آن مشتریان عزیز می توانند در کمترین زمان به ثبت سفارش موارد مورد نظر خود اقدام نمایند.

کفش مردانه تابستانی پرفکت

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا