قیمت عمده کفش مردانه راحتی چرم

27 ارديبهشت 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

اگر به دنبال مدل های متنوعی از انواع کفش مردانه راحتی چرم با قیمت های عمده مناسب هستید وانیا سبک های بی نظیر و با کیفیت ارائه می نماید و سعی می شود که مدل ها متناسب با سلایق مشتریان شما باشد به این صورت که بتواند از نظر زیبایی نیز جذاب بوده و نظر آنها را به خود جلب نماید.


یکی از پرتیراژترین و پرکابردترین مدل های مردانه انواع کفش های مردانه راحتی چرم هستند. مدل های چرم در اقسام طبیعی و صنعتی تولید می شوند که اقسام طبیعی به جهت کیفیت بالا و اصل بودن بهترین نوع محسوب می شوند.
مدل های کفش راحتی مردانه چرم با قیمت های عمده متفاوتی در یک مرکز پخش ارائه می شوند که این بستگی به نوع چرم و درجه کیفی آن، میزان استفاده از چرم در کفش، جنس زیره، سبک کفی و... دارد. آنچه مسلم است کفش های چرم مردانه ارزان تر دارای مشتریان بیشتری هستند.

کفش مردانه راحتی چرم قهوه ای

تولید کفش مردانه چرم در تبریز

تولیدات کفش های راحتی مردانه در شهرهای مختلفی انجام می شود اما در این میان تبریز جایگاه ویژه ای دارد. در واقع در تولیدات کیف و کفش تبریز، چرم اصیل به کار می رود به همین دلیل از نظر کیفی توانسته است رتبه بالایی را در کشور کسب نماید.
شاید مشتریان بخواهند با صرف هزینه کمتر کفش ارزان قیمتی را خریداری نمایند اما اگر کیفیت فدای قیمت شود می تواند پاها را اذیت کند. راحتی کفش به ویژه در کفش های راحتی از اهمیت بیشتری دارد و بهترین نوع رویه و آستری برای این قبیل کفش ها ، چرم طبیعی است.
ما در ادامه به معرفی چند مدل از کفش های راحتی با کیفیت می پردازیم که می توانید آن را به مشتریان خود توصیه کنید این مدل ها دارای قیمت های عمده مناسب تری هستند و قدرت خرید بیشتری را می توانند ایجاد نمایند.

قیمت عمده کفش راحتی پاکو

این مدل کفش به جهت ساختار ویژه ای که دارد جزو مدل های طبی نیز دسته می شود. کفش راحتی پاکو بنددار است که این باعث شده است ظاهر اسپرت نیز داشته باشد و مورد پسند نسل جوان قرار بگیرد.
تنها بر روی این کفش از چرم طبیعی کار شده است و در سایز قسمت ها از چرم صنعتی استفاده شده است به همین دلیل دارای قیمت به نسبت مناسب تری است اما در عوض دارای کف طبی با زیره پیو پرفکت از نوع تزریق مستقیم است که کیفیت کفش را بسیار بالا برده است.
این مدل کفش یک کفش ایده آل برای کسانی هست که می خواهند کفشی با ظاهر چرمی داشته باشند که از نظر کیفی و دوام نیز بالا باشد و در عین حال دارای قیمت مناسب تری نیز باشد. قیمت عمده این کفش در زیر با توجه به تاریخ عرضه ذکر شده است و ممکن است در ماه های بعدی دچار تغییرات مختلفی شود.

کفش مردانه راحتی پاکو

قیمت عمده کفش راحتی تابستانی مدل حصیری

بسیار مهم است که در تابستان چه نوع کفشی استفاده شود. استفاده از کفش های نامناسب در تابستان می تواند باعث عرق نمودن و گرمی بیش از حد پاها شود که بسیار کلافه کننده است.
کفش های راحتی تابستانی مناسب باید تبادل هوای خوبی داشته باشند تا پاها بتوانند در داخل آن خنک بمانند مدل های که دارای منافذ باز بزرگی هستند از این نظر ایده آل هستند
از جمله این مدل ها می توان به سبک حصیری اشاره نمود که دارای رویه چرم طبیعی گاوی است در واقع خود جنس چرم بهترین نوع برای استفاده در کفش های تابستانی است چرا که هم خود مانع از عرق نمودن پاها می شود و پاها نیز خنک تر نگه می دارد.
رویه اینکار از نوع چرم طبیعی گاوی با آستری صنعتی و کف طبی است. این مدل کفش در مقایسه با صندل این مزیت را دارد که پاها را از آسیب های محیطی بهتر محافظت می نماید و گزینه بهتری برای انجام پیاده روی به ویژه در محیط های سنگلاخی است.
این کار دارای یک زیره با کیفیت از نوع پیو با وزن پایین است و با سایزبندی 4 تا 44 در سری ده تایی تولید می شود.

 کفش راحتی حصیری تابستانی

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا