فروش عمده کفش زنانه ارزان شیک

29 خرداد 1397
(1 رای)
اندازه قلم +

عرضه کفش های ارزان قیمت شیک و مرغوب مشتریان زیادی را به مرکز فروش عمده وانیا برای تامین جنس مورد نیاز خود کشانده است. در کنار این موارد تنوع بالا در عرضه مدل های تولیدی در بازار از دیگر ویژگی این مجموعه پخش در کشور است.

کفش های ارزان به دلیل اینکه برای بسیاری از افراد قابل تهیه می باشند از طرفداران بسیاری در سراسر کشور به ویژه مناطق کم برخوردار و محروم برخوردار می باشد به ویژه اگر کفش ها دارای طراحی شیک و منحصر به فردتری باشند. اغلب مشتریان این کفش ها را ارزان فروشها و حراجی ها تشکیل می دهند اما به دلیل شرایط اقتصادی موجود در جامعه فروشندگان دیگر فروشگاه ها برای افزایش فروش خود بخش هایی از فروشگاه خود را به فروش این دست از کفش های ارزان قیمت زنانه اختصاص داده اند.

 ونس ارزان قیمت

معرفی کفش زنانه ارزان

کفش های ارزان قیمت که در مرکز وانیا ارائه می گردند به دو دسته تقسیم بندی می گردند دسته اول مدل هایی هستند که به خودی خود قیمت پایینی دارند و برای عرضه در ارزان سراها مناسب می باشند و دسته دوم سبک هایی می باشند که به نسبت نرخ کفش های بازار از قیمت رقابتی تری برخوردار می باشند.
بخش زیادی از کفش های ارزان که قیمت بسیار پایینی دارند دارای کیفیت خوبی به نسبت قیمتی که دارند هستند که همین سبب شده است که مشتریان بسیاری برای خریدهای دوباره به سمت آن جذب گردند به عبارتی نه تنها ارزان سراها بلکه مراکز فروش مختلف دیگر نیز برای تکمیل جنس خود به خرید این سبک کفش های زنانه نیز روی آورده اند.

انواع کفش زنانه ارزان پاپیونی

از جمله کفش های مطرح ارزان قیمت و در عین حال شیک و مرغوب این مجموعه کفش هایی با طراحی های پاپیونی می باشند که طراحی جذابی دارند و در شکل ها و رنگ بندی های مختلف ارائه می گردند کفش های پاپیونی به شکل پاپیون تخت، پاپیون بغل توری، پاپیون ساده و... در جنس های نظیر طرح چرم، ساتن و یوف ارائه می گردند و اغلب دارای سایز بندی 37-40 می باشند.

کفش زنانه بابت پاپیونی
معرفی چند مدل کفش ارزان قیمت زنانه

کفش های ارزان قیمت زنانه اغلب در سبک های اسپرت و راحتی تولید می شوند و معمولا به دلیل استفاده روزمره و کاربردی بودن نسبت به سایر سبک ها دارای فروش بیشتری هستند ما در ادامه به معرفی چند مدل از کفش های ارزان قیمت زنانه با نام های اسپرت زنانه اکلیلی، فشیون پلاس و آدیداس رئال می پردازیم که هر سه در هر هفته با تیراژ بالایی در رنگ بندی تولید می شوند.
از دیگر مدل های ارزان قیمت و با کیفیت در بازار مدل های اسپرت با رویه های ترکیب اکلیلی و براق هستند این سبک ها به جهت جذابیت بالایی که برای نسل جوان دارند بسیار پرفروش و دارای تیراژ بالایی در تولید هستند و همه روزه رنگ بندی های مختلفی از آنها تولید و روانه شهرهای مختلف در سراسر کشور می شود.
از جمله این مدل ها می توان به سبک کفش زنانه اسپرت نایک اکلیلی اشاره نمود که با رنگ بندی متنوع در رنگ های مشکی، طوسی، سفید و صورتی تولید می شود این سبک دارای رویه و زیره با کیفیت است و زیره آن به شکلی است که نرم و راحت بود و در پیاده روی پاها را اذیت نمی کند.
وزن پایین کفش از دیگر ویژگی های این کفش اسپرت زنانه است که در سری ده تایی و با سایزبندی 37.40 تولید و بسته بندی می شود. این مدل ها در بسته بندی مناسب به مشتریان عزیز از طریق باربری های مربوطه به شهر اعلامی ارسال می شود.

کفش زنانه اسپرت اکلیلی ارزان قیمت
مدل اسپرت فشیون پلاس

مدل اسپرت فشیون پلاس زنانه از دیگر مدل های جذاب و پرفروش در سبک بندی در کشور است که با رنگ بندی متنوع تر از اسپرت اکلیلی تولید و عرضه می شود قیمت بسیار مناسب این مدل در کنار کیفیت خوب و مشتری پسند سبب شده است که این مدل نیز به یکی از مدل های پرطرفدار تبدیل شود.
رویه و زیره از مواد نو و با کیفیت تولید شده اند و به دلیل داشتن زیره سبک و نرم کفش دارای وزن پایین و انعطاف کافی است تا فرد در پیاده روی و انجام کارهای روزمره با آن کمتر دچار احساس خستگی شود.

کفش اسپرت فشیون پلاس شیک
مدل اسپرت آدیداس رئال

کفش آدیداس رئال به دلیل داشتن طراحی جوان پسند و زیبا به نوبه خود دارای فروش قابل توجهی است این مدل در حال حاضر در دو رنگ پرفروش مشکی و طوسی تولید می شود و دارای رویه و زیره با مشخصات دو مدل قبل است یعنی هم با کیفیت بوده و از مواد نو تولید می شود و هم دارای وزن سبک و مناسبی است.
کفش اسپرت رئال نیز بندی است و دارای رویه بافتی مانند است به همین دلیل برای استفاده در روزهای گرم سال یعنی بهار و تابستان گزینه بسیار خوبی است چرا که تبادل هوا را در داخل کفش تسهیل می نماید و پاها کمتر دچار گرمازدگی و عرق می شود.

کفش زنانه اسپرت رئال
بهترین روش خرید عمده کفش از وانیا

به دلیل اینکه این مرکز به شکل آنلاین خدمات رسانی خود را انجام می دهد برای راحتی بیشتر در انتخاب و اطلاع رسانی سریع و به موقع به مشتریان خود از طریق کانال تلگرام سفارشات کفش را برای مشتریان خود انجام می دهد تا بدین طریق بتواند در کمترین زمان پاسخگوی مشتریان باشد و در عین راهنمایی های لازم را به موقع به آنها ارائه دهد.
در واقع امکانات خوب این نرم افزار سبب شده است که بسیاری از خریدان و فروشندگان عمده این ابزار را برای خریدهای خود انتخاب نمایند برای راحتی بیشتر مشتریان می توانند مدل ها را از طریق کانال تلگرامی انتخاب نمایند و در نهایت عکس کفش های انتخابی را به شماره مدیریت فروش در واتس آپ ارسال نمایند تا فاکتور مربوطه برای مدل های انتخابی و موجود ارسال شود.
ما در همه روزه هفته به جز روزهای تعطیل تلاش می کنیم که در اسرع وقت پاسخگوی درخواست ها و سوالات شما مشتریان در رابطه به موجودی و ثبت سفارش عمده انواع کفش زنانه ارزان قیمت باشیم.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا