معرفی انواع کفش زنانه زمستانی
مطلب ویژه

21 آبان 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

هر فصلی از سال مدل های مخصوص به خود را دارا می باشد که ما در این قسمت قصد داریم به معرفی بخشی از انواع مدل کفش های زنانه زمستانی بپردازیم که بر اساس استایل های مختلف تولید می گردند.


تنوع کفش در فصل زمستان در مقایسه با دیگر فصل ها بیشتر می باشد و از این رو برای تولید کنندگان و طراحان کفش فصل پرفروشی به شمار می آید. مهم ترین پوشش در این فصل کفش های بوت و نیم بوت می باشند اما با این حال بسیاری هستند که مدل های دیگری را ترجیح می دهند که در این قسمت به آنها خواهیم پرداخت.
مدل های کفش های زمستانی نیز همانند مدل های دیگر فصل ها به اقسام اسپورت، روزمره و مجلسی دسته بندی می گردند و مهم ترین وظیفه آنها حفظ پاها از سرمای محیط و نفوذ باران می باشند و لیزخوردگی می باشد از این رو باید دارای زیره های محکم و عاج داری داشته باشند.

 انواع کفش زنانه زمستانی

کفش نیم بوت مجلسی

این کفش ها دارای ساقی می باشند که تا مچ پاها کشیده می شوند و معمولا دارای پاشنه می باشند. این پاشنه ها همانند کفش های مجلسی می توانند پاشنه بلند قلمی، پاشنه متوسط، پاشنه کوتاه و لژدار، مستطیلی باشند.
برخی از مدل های مجلسی دارای تزئینات و طراحی های خاصی بر روی می باشند که آنها را تنها برای استفاده در جشن ها مناسب می نماید.
در کل نیم بوت های ساق کوتاه کاربردهای بسیاری دارند و در بسیای از محافل رسمی و غیر رسمی و حتی اداری می توانند مورد استفاده قرار گیرند.
برخی از افراد به ویژه افراد مشهور این قبیل کفش ها را در تمام فصل ها به دلیل داشتن طراحی بسیار خاص و ویژه مورد استفاده قرار می دهند. این مدل ها با اغلب پوشش ها به راحتی قابل هماهنگ می باشد.

انواع کفش زنانه زمستانی

کفش نیم بوت راحتی (روزمره)

کفش های نیم بوت راحتی از پاشنه های تخت و یا کوتاهی برخوردار می باشند و برای استفاده در محیط های اداری و دانشجویی نیز در صورت داشتن طراحی شکیل گزینه خوبی می باشند و دارای رویه های از چرم طبیعی، مصنوعی، چرم کوبا، نبوک و... می باشند.

انواع کفش زنانه زمستانی

کفش بوت

کفش های بوت ساق بلند بوده و تا زانوها امتداد دارند و نیز دارای سبکی می باشند که می توانند در تمام موقعیت ها مورد استفاده قرار گیرند البته مدل های پاشنه بلند آنها به دلیل ساختاری که دارند تنها در محافل و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند چرا که استفاده طولانی از آنها می توانند سبب بروز مشکلات بسیاری در بدن گردد.
کفش های بوت در مکان های پربارش و بارانی گزینه بسیار مناسبی هستند و به خوبی می توانند پاها را گرم نگه دارند.

انواع کفش زنانه زمستانی

کفش بوت خزدار

کفش های بوت خزدار از جمله موارد پر استفاده در مکان های بسیار سرد می باشد و دارای زیره عاج دار و محکم و اغلب با پاشنه بسیار کوتاه می باشد.

انواع کفش زنانه زمستانی

کفش اسپرت ساق دار

کفش های اسپرت ساق دار از جمله پر استفاده ترین کفش ها در بین قشر جوان، دانشجویی و مدرسه ای می باشد و با بسیاری از پوشش ها می توانند به راحتی هماهنگ گردد این کفش ها دارای رویه پارچه ضدآب و یا چرم می باشند و استایل خاصی را دارا می باشد.
این کفش ها برای کسانی که پاهای آنها از ناحیه مچ دچار پیچ خوردگی می گردد گزینه خوبی به شمار می آید این کفش ها در فصل های بهار و پاییز نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کفش زنانه زمستانی

کفش اسپرت بدون بند

کفش های اسپرت بدون بند و از جنس چرم نرمی می باشند به شکل کامل رویه پاها را می گیرند و دارای خاصیت ضد آب می باشند و دارای زیره عاج دار می باشند که مانع از سرخوردگی می گردد و به راحتی تمیز و خشک می شود و جزو کفش های بسیار راحت و خاص می باشد و در بسیاری از زمان های سال نیزکاربرد دارند.

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا