فروش انواع کفش نیم بوت زنانه جدید و شیک

24 آبان 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

انواع نیم بوت و بوت زنانه جدید و شیک در تنوع بالا از طریق مرکز فروش وانیا با مناسب ترین قیمت ها آماده عرضه به مشتریان در سراسر نقاط کشور می باشد.


کفش های نیم بوت و بوت یکی از جذاب ترین و خاص ترین سبک های کفش زمستانی به شمار می آیند که انتخاب درست و مناسب آنها می تواند استایل و ظاهر هر کس را متفاوت و منحصر به فرد نماید.
کفش ها را می توان مهم ترین آیتم در پوشش هر زنی به شمار آورد که هر نوع انتخاب می تواند بازتابی از شخصیت و سلیقه هر فردی را نمایان سازد.
نیم بوت ها بسیار متنوع می باشند و هر ساله مدل های جدید و شیک تری از آنها توسط طراحان مختلف در کشور وارد بازار می گردند.

 

 

انواع مدل کفش نیم بوت زنانه

نیم بوت ها از سال های بسیار دور جزو مهم ترین پوشش های هر زنی به شمار می آیند این نوع پوشش در مناطق پربارش و بسیار سرد بیش از مکان های دیگر اهمیت پیدا می کند.
از جمله مدل های مشهور نیم بوت های زنانه شیک می توان به مواردی زیر اشاره داشت:
نیم بوت چلسی: این کفش ها دارای دو کش نرم در کنار خود می باشند و معمولا تخت یا دارای پاشنه کوتاهی می باشند و قدمت بسیار طولانی را دارا می باشند.

کفش زنانه نیم بوت
نیم بوت رزمی یا کومبت:دارای بند های بر روی کفش می باشند و تقریبا بدون پاشنه هستند و تا کمی بالای مچ پاها ادامه پیدا می کنند.

کفش زنانه نیم بوت
نیم بوت آکسفورد: این کفش ها هم کاربری زنانه و هم مردانه دارند بند دار بوده و در مواردی رویه چند رنگ و چند تیکه و یا طرح دار دارا می باشند.

کفش زنانه نیم بوت
نیم بوت بایکر: کفش های با ترکیب سگک و زیپ می باشند که معمولا برای کسانی که به پوشش های هنرمندان متال و راک علاقه مند می باشند طراحی می شود.

کفش زنانه نیم بوت

مدل کفش نیم بوت جدید

کفش های نیم بوت جدید همواره برای فروشگاه داران و مشتریان جذابیت خاصی را دارا می باشند از این رو بسیاری از مسئولین مراکز فروش سعی می نمایند که بتوانند جدیدترین و خاص ترین مدل های روز را برای جذب مشتریان و پاسخگوی به نیازهای مشتریان در هر فصل سرد از سال ارائه نمایند.
از جمله مدل های جدید و شیک این نیم بوت ها می توان به مدل لژدار با یک لژمخفی از جنس سوئت و یا چرم کوبا اشاره نمود که توانسته است توجه بسیاری را به سمت خود جلب نماید.
این کفش در سری های 12 تایی عرضه می گردد و در رنگ بندی های دلخواه قابل سفارش می باشد.

77

مرکز فروش کفش نیم بوت زنانه

وانیا به عنوان یک مرکز فروش بزرگ کفش در کشور مطابق با فصل و نیازهای روز سعی می نماید که بهترین ها و جدیدترین ها را به مشتریان خود عرضه نماید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا