فروش عمده کفش زنانه مجلسی شیک

10 آذر 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

آیا کفش های زنانه مجلسی ایرانی توانسته اند مقبولیت کافی را در بین مشتریان در کشور بدست آورند؟ این روزها چه سبک هایی از کفش های مجلسی با چه طراحی و قیمتی در مرکز فروش عمده آنها به مشتریان عرضه می شوند؟


بخش مهمی از نیاز بازارهای کفش را کفش های زنانه مجلسی آنها تشکیل داده اند اما در این میان مدل های شیک و به بروزتر همانند دیگر محصولات از خواهان و طرفداران بیشتری برخوردار می باشد.
به نظر می رسد که بسیاری از کفش های مجلسی شیک از قیمت بالاتری در مقایسه با مدل های ساده تر خود دارند.
آنچه که بر افزایش زیبایی و جذابیت این نوع پای پوش ها تاثیر گذار می باشد استفاده از رویه های با کیفیت و دوخت تمیز و ظریف با زیره های مناسب می باشد.
از این رو کفش های مجلسی شیک از قیمت های به نسبت متفاوت تری برخوردار می باشند.

کفش مجلسی شیک زنانه

فروش کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند

کفش های زنانه مجلسی پاشنه بلند بخش اصلی از مدل های مجلسی را تشکیل می دهند و این را می توان از ویترین مراکز فروش بسیاری در کشور به خوبی دریافت.
کفش های مجلسی پاشنه بلند دارای رویه های باز، نیمه باز و یا بسته می باشند. آنها اغلب بر اساس نوع پاشنه نیز طبقه بندی می شوند از جمله پاشنه بلند سوزنی، پاشنه بلند مبلی، پاشنه بلند مستطیلی، پاشنه بلند مخروطی فلر و... که هر کدام برای سبک و پوشش خاص طراحی می گردند.

فروش مدل های مختلفی از کفش های پاشنه بلند مجلسی در سبک های متنوع از مرکز فروش وانیا به مشتریان عرضه می شود. در فروشگاه های عرضه کفش های زنانه مدل های پاشنه بلند جزو مهم ترین و پرفروش ترین پای پوش های مجلسی به شمار می آیند.

بهترین مدل کفش پاشنه بلند

کفش های پاشنه بلند مجلسی معمولا کفش های با اندازه پاشنه بالاتر از 7 سانتی مترهستند که دقت در انتخاب آنها می تواند تجربه پوشیدن یک کفش راحتتری را برای خریداران آن فراهم نماید.
کفش های پاشنه بلند بسیاری در فروشگاه های مختلف ارائه گردند که تنها بخشی از آنها می توانند کیفیت قابل قبولی را داشته باشند تا پاها در زمان استفاده از آنها فشار و ناراحتی کمتری را احساس نماید.
از این رو در بهترین مدل های کفش پاشنه بلند مجلسی فاصله بین پاشنه تا پنجه کمتر می باشد و عرض پاشنه نیز بیش از یک سانتی متر می باشد و به اصطلاح پر می باشد و قسمت پنجه آن از یک لژ مناسب برای کاهش فشار بیشتر به پا تعبیه می گردد.
با خرید از فروشگاه های کفش معتبر می توان خریدهای متفاوت تری را تجربه نمود.

کفش مجلسی شیک زنانه

قیمت کفش زنانه مجلسی شیک

قیمت کفش مهم ترین معیار انتخاب کفش های مجلسی می تواند محسوب شود و در صورتی که منصفانه اعلام شود می تواند تعیین کننده کیفیت کار نیز حساب شود.
در واقع اغلب مشتریان ابتدا به زیبایی و شیک بودن کار توجه می نمایند و بر آن اساس انتخاب خود را انجام می دهند اما در صورتی که قیمت برای آنها مناسب نباشد ممکن است که از خرید آن صرفنظر نمایند.
بر روی کفش های مجلسی هر چه بیشتر تزئینات کار شود و یا برش ها و مراحل تولید آن بیشتر باشد و پاشنه های مستحکم تر و با کیفیتی داشته باشند به همان اندازه بر قیمت آنها افزوده می گردد.

کفش مجلسی شیک زنانه

سفارش انواع کفش زنانه مجلسی

کفش های زنانه مجلسی بسیار خاص و شیکی که از مرکز فروش عمده وانیا ارائه می شود معمولا به شکل سفارشی ارائه می شوند.
بدین شکل که آنها در انبار دپو نمی گردند و تولید آنها ملزم به سفارش خریداران هست و به محض درخواست مشتریان و ثبت سفارش آن مدل ها به پروسه تولید وارد می گردند.
و زمان تحویل آنها بسته به اینکه چه مدلی انتخاب شده و چه تعداد سفارش درخواست شده است متفاوت می باشد.
محصولات مختلف و جدید از طریق کانال های کفش وانیا به شکل روزانه قابل مشاهده و درخواست می باشند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا