پخش کفش زنانه مجلسی

25 آذر 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

اگر به دنبال مرکز پخش کفش های زنانه مجلسی شیک و به روز می باشید عمده فروشی وانیا می تواند در این زمینه و متناسب با هر فصل و سال پیشنهاد های خوبی را به شما ارائه نماید و خریدهای شما را تسریع نماید.


ایران در زمینه تولید کفش های زنانه مجلسی بسیار فعال می باشد و تا حدودی توانسته است موفقیت های خوبی را کسب نماید.
کفش های زنانه مجلسی ایرانی علاوه بر اینکه از کیفیت خوبی برخوردار می باشند از قیمت رقابتی بالایی نسبت به مدل های مشابه وارداتی از جمله چینی و تایوانی برخوردار هستند.
کفش مجلسی را می توان یکی از مهم ترین آیتم ها در ترکیب پوشش بانوان به شمار آورد و انتخاب درست آن می تواند هم زیبایی ظاهر را تامین نماید و هم از نظر سلامتی تضمین کننده باشد.

کفش زنانه مجلسی

انواع مدل کفش زنانه مجلسی

کفش های زنانه مجلسی از متنوع ترین رنگ بندی های و طراحی های برخوردار می باشند و تولید کننده در طراحی آنها به دلیل اینکه در موقعیت های ویژه و خاصی استفاده می شود آزادی بیشتری دارد.
بخشی از تولیدکنندگان ایرانی در تولید کفش های مجلسی از طرح های مشهور خارجی الهام می گیرند چرا که فکر می کنند از این طریق بیشتر می توانند نظر مشتریان خود را جلب نمایند.
دسته بندی کفش های زنانه مجلسی می تواند بر اساس رویه، پاشنه، فصل مورد استفاده و جنس آنها صورت گیرد.

بر اساس رویه: رویه بسته، نیمه باز و کاملا باز
کفش هایی که دارای رویه بسته تری دارند در صورتی که رویه ساده تر و بدون تزئین خاصی باشند و پاشنه استاندارد داشته باشند می توانند به عنوان مدل های رسمی و اداری نیز مورد استفاده قرار گیرند از همین رو این کفش ها به دلیل چند کاربره بودن و به صرفه بودن از فروش بالاتری برخوردار می باشند.

کفش زنانه مجلسی
بر اساس پاشنه: این نوع دسته بندی بسیار متداول می باشد و می توان آنها را بر اساس پاشنه قلمی و نازک، پاشنه گربه ای، پاشنه مخروطی، پاشنه مبلی، پاشنه بلند، پاشنه کوتاه، پاشنه تخت، پاشنه لژدار، پاشنه پلت فرم، پاشنه فلر و... دسته بندی نمود.
مدل های پاشنه بلندی که در پنجه نیز دارای یک لژ کم ارتفاع می باشند راحتی بیشتری نسبت به سبک هایی دارند که از این ویژگی برخوردار نمی باشند.

کفش زنانه مجلسی
بر اساس فصل: بهاره، تابستانی، پاییزی و زمستانی
مدل های بهاره و پاییزه تقریبا دارای ساختار مشابه ای می باشند و در کل در روزهای معتدل سال مورد استفاده قرار می گیرند.
بر اساس جنس: چرم طبیعی، نیمه چرم، چرم مصنوعی، نبوک، استرج، جیر، ساتن، فوم و... از جمله جنس های مورد استفاده در کفش های مجلسی زنانه ایرانی می باشند.

کفش زنانه مجلسی

سبک انواع کفش پاشنه بلند زنانه مجلسی

انواع کفش های پاشنه بلند مجلسی دارای علاقه مندان بسیار در بین زنانه و دختران می باشند و جنس های مختلف که در آنها به کار رود سبب قیمت های متفاوت برای آنها می شود.

کفش های پاشنه بلند مجلسی مناسب مهمانی ها و عروسی ها طراحی می گردند و شامل سبک های بسیار متفاوتی می شود.
برخی از آنها دارای پاشنه باریک و بلند و نوک تیزی هستند و ممکن است بند دار یا بدون بند باشند که مدل های بنددار به دلیل اینکه مچ پاها را به خوبی در برمی گیرد مانع از پیچ خوردگی پاها می گردد.
مدل های از این کفش های پاشنه بلند پاشنه عریض تری دارند و به دلیل قرار گرفتن یک لژ در قسمت پنجه پاها قدم برداشتن را راحتتر می نماید.
کفش های پاشنه بلند ها مجلسی بین 7 تا 20 سانت متغیر می باشند و به دلیل اینکه برای استفاده در موقعیت های روزمره و کاری راحت نمی باشند به عنوان کفش های مجلسی کاربرد بیشتری دارند.
فروشگاه پخش کفش وانیا انواع مختلفی از آنها با قیمت های عمده متفاوت به خریداران خود بر اساس سلایق و نیازهای مختلف ارائه می نماید.

مرکز پخش عمده کفش زنانه مجلسی

کفش های زنانه مجلسی ارزان در کاربردها، جنس ها و طراحی های مختلف و متنوع در مرکز کفش وانیا ارائه می گردند.
سبک ها متنوع می باشند و برای فروشگاه ها و مراکز حراجی تا لوکس ارائه می شوند که این امر می تواند در پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کشور بسیار موثر باشد.
مرکز پخش وانیا با راه اندازی کانال مجلسی اختصاصی در کنار کانال اصلی خود به فکر راحتی مشتریان خود بوده و آماده ارائه مشاوره ها و راهنمایی های لازم در زمینه انتخاب خوب و مناسب می باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا