پخش عمده کفش زنانه مجلسی

09 بهمن 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های زنانه مجلسی در انواع طرح های ساده، نگین دار، رکابدار، بدون رکاب، پاشنه دار، بدون پاشنه، عروسکی و... در پخش عمده وانیا در مدل های متنوع و به روزی قابل سفارش می باشند.


طراحان بسیاری در ایران در حوزه طراحی کفش های مجلسی زنانه فعالیت می نمایند و برخی از آنها به دلیل استفاده از ایده های ناب و جذاب توانسته اند کفش های بسیار زیبا و پرفروشی را طراحی نمایند.
در واقع هنر و خلاقیت در کفش های مجلسی زنانه بیش از بیش به چشم می آید و تولید کنندگان در استفاده از انواع رنگ ها در آنها آزادی عمل بیشتری را دارا می باشند.
کفش های مجلسی در ایران خوشبختانه در کیفیت های بسیار خوبی قابل تولید می باشند که این امر ایران را در زمینه واردات کفش در این زمینه بی نیاز می سازد.

کفش های زنانه مجلسی معمولا کفش های پاشنه بلندی هستند که در کیفیت های مختلف تولید می شوند و با یک سرچ در فضای اینترنتی می توان این امر را نیز به خوبی مشاهده نمود. هر چند که نوعی از کفش های با پاشنه کوتاه یا تخت نیز می توانند به عنوان کفش های مجلسی معرفی گردند اما در کل کفش های پاشنه برای این امر رسمی تر و شناخته شده تر است.

در خریدهای اینترنتی کفش های زنانه مجلسی که دارای طراحی شیک و زیباتری می باشند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و از دیگر سو تعداد تنوع بالا و دسترسی سریع تر به موارد درخواستی از دیگر مزایای این روش سفارش است.

 

کفش زنانه مجلسی

معرفی کفش های مجلسی زنانه
کفش های پاشنه بلند معمولا بین 7 تا 15 سانتی متر دارای ارتفاع پاشنه است. مدل های 7 سانتی متر را می توان متداول ترین و مناسب ترین به شمار آورد به ویژه برای کسانی که نمی خواهند کفش های بسیار بلندی را استفاده کنند و در عین حال برای لباس مجلسی خود نیاز به یک کفش پاشنه بلند دارند.

مدل 10 سانتی متر نیز می تواند زیبای خاصی در ظاهر فرد ایجاد نماید و برای راحتی در استفاده بهتر است که در قسمت پنچه پا یک کفی دو سانتی داشته باشد.
مدل های 10 و 15 سانتی متر به دلیل داشتن ارتفاع زیاد برای هر کسی به راحتی قابل استفاده نیست و برای راحتی بیشتر می توان مدل های که دارای پاشنه های پهن تری هستند و در عین حال یک کفی با اندازه مناسب در قسمت پنچه قرار گرفته باشد.
استفاده از این کفش ها باید بسیار محدود باشد و برای مجالس و مراسم خاص مانند عروسی مورد استفاده قرار گیرد.
کفش های زنانه مجلسی می توانند ورنی، جیر، چرم اصل، نگین دار و... در انواع رنگ ها و طراحی ها از یک مرکز خرید اینترنتی به شکل عمده و در کمترین زمان به راحتی خریداری گردند.
با ارتباط با یک مرکز خرید اینترنتی معتبر مشتریان می توانند از آخرین تولیدات آشنا شده و در کمترین زمان آن سریع تر از رقبای خود آنها را سفارش دهند.

کفش زنانه مجلسی شیک

خرید کفش زنانه مجلسی جدید

کفش های زنانه جدید و امروزی مورد درخواست بسیاری از مشتریان در هر سال و فصلی می باشد و از این رو همواره مدل های جدیدی از این کفش ها وارد بازارهای فروش می شود.
از جمله مدل های جدید و به روز کفش وانیا مدل های با رویه آیینه ای و لمه یا ترکیبی از این دو در رنگ ها و طرح های مختلف می باشد.
این کفش ها از پاشنه های بالای 7 سانت برخوردار می باشند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.
این سبک ها به شکلی هستند که امکان سفارش در جنس سوئیت را نیز دارا می باشند که این امر به مشتریان قدرت انتخاب بیشتری را در انتخاب رنگ و جنس فراهم می سازد.

کفش زنانه مجلسی

قیمت کفش زنانه مجلسی شیک

کفش های زنانه مجلسی شیک و خاص معمولا دارای نرخ بالاتری می باشد و این به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، سبک پاشنه ، تزئینات و کیفیت رویه متفاوتی است که در تولید آنها به کار می رود.
معمولا مدل های مجلسی پاشنه بلند در مقایسه با مدل های بدون پاشنه از قیمت بالاتری برخوردار می باشند و دارای تنوع بیشتری می باشند و در میزان بیشتری مورد درخواست خریداران می باشد.
برای آگاهی از قیمت کفش های مجلسی این مرکز خریداران می توانند از طریق تلفن های تماس با مرکز ارتباط برقرار کنند و برای دیدن مدل های بیشتر به کانال پخش مربوطه آن که لینک آن در قسمت منو بالای سایت قرار داده است مراجعه نمایند.

کفش زنانه مجلسی

پخش عمده انواع کفش مجلسی زنانه

پخش عمده کفش های زنانه مجلسی در کفش وانیا به شکل آنلاین و غیر حضوری انجام می گیرد. امر غیر حضوری این امکان را برای مشتریان ایجاد می نماید که به راحتی و در هر نقطه از ایران که باشند به مشاهده یکجا اقسام مدل های مجلسی زنانه پبردازند.
بخش بیشتری از کفش های مجلسی به دلیل داشتن ظرافت در تولید و سفارشی بودن نیاز به زمان بیشتری برای تحویل می باشند از این رو خریداران بعد از انتخاب مدل درخواستی خود می توانند رنگ مورد نظر و در مواردی جنس دلخواه را انتخاب و بعد از مدت زمان مقرر نسبت به دریافت آنها اقدام نمایند.

در خریدهای اینترنتی کفش های زنانه مجلسی که دارای طراحی شیک و زیباتری هستند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و از دیگر سو تعداد تنوع بالا و دسترسی سریع تر به موارد درخواستی از دیگر مزایای این روش سفارش است. در مرکز پخش عمده کفش مجلسی که به صورت اینترنتی خدمات رسانی می پردازد دسترسی به انواع کفش مجلسی با بالاترین تنوع برای مشتریان سراسر کشور از طریق مرکز فروش عمده کفش وانیا فراهم شده است.

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا