خرید عمده کفش زنانه طبی کمند

21 اسفند 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش زنانه طبی کمند تولید شده توسط تولیدکنندگان حرفه ای به عنوان یکی از کفش های ارزان قیمت با کیفیت مناسب شناخته می شود که با طراحی و زیبا و کیفیت مناسب امکان خرید عمده آن از این مرکز امکان پذیر شده است.


کفش های طبی به عنوان کفش های استاندارد شناخته می شوند و برای کسانی که سلامتی پاهایشان اولویت بالایی دارد طراحی شده است. این مدل کفش ها برای کسانی که مشکلات خاصی نیز در ناحیه پاهای خود دارند نیز مناسب است.
امروزه در جهان ثابت شده است که برای پیشگیری از بسیاری از اختلالات نظیر کمردرد، پادرد، بدشکلی پاها لازم است که از کفش مناسب استفاده شود. امروزه بسیاری از زنان با دانستن این موضوع به دنبال کفش هایی هستند که دو معیار زیبایی و راحتی را باهم داشته باشد ما در اینجا به معرفی یک مدل پرفروش به نام زنانه طبی کمند می پردازیم که دو ویژگی زیبایی و راحتی را در کنار یکدیگر دارد.

کفش طبی زنانه کمند
ویژگی های کفش طبی زنانه کمند

هر کفشی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام نقش مهمی در کیفیت و راحتی آن ایفا می نمایداز جمله رویه، زیره، آستر، کفی و قالب کفش که‌ در اینجا به تشریح هر کدام ا اینها می پردازیم.


رویه کفش کمند

رویه این کفش از طرح چرم یعنی چرم مصنوعی تولید شده است و این امکان را می دهد که فرد هر چند وقت که نیاز بود با یک واکس مناسب کفص را تازه و نو کند و دوام ان را بالا ببرد.
کفش های طرح چرم از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و در عین حال ظاهری شبیه کفش چرم را دارا هستند به همین دلیل طرفداران بسیاری در بین زنان دارند.
رویه اینکار تقریبا ساده بوده ودارای یک گلدوزی زیبا و کلاسیک است و کش های بغل این کفش کار پوشیدن آن را بسیار ساده نموده است و بنابراین برای کسانی که وقت کمی دارند و سرعت برای انها اهمیت دارد گزینه مناسبی ا

زیره کفش

لازم است کفش های طبی دارای زیره نرم و راحتی باشند‌. این کفش از نوع پلی یورتان و به اصطلاح بازاری ها پیو است. زیره نقش مهمی در راحتی و وزن کفش ایفا می نماید بنابراین جنس و کیفیت آن بسیار مهم است. زیره پیو مرغوب ویژگی های یک کفش راحت و سبک را به این کفش می بخشد.
لژدار بودن زیره کمک می کند پاها و کمر در وضعیت درستی قرار بگیرند و با کاهش فشار ناشی از زمین و بدن با ان بتوان میاده روی هی طولانی تری را انجام داد.

سایر مشخصات کفش
کفش طبی کمند دارای سایزبندی ایده ال ۳۷ تا ۴۲ است به عبارتی خرید این کفش زیبا برای فروشگاهتان این امکان را به مشتریان بزرگ‌پا شهرتان می دهد که یک کفش طبی و راحت با ساختار زیبا خریداری نمایند.
رنگ های پرفروش ابنکار مشکی، قهوه ای تیره عسلی است که هر کدام برای سلایق مختلفی طراحی شده است که در این میان رنگ مشکی پرفروش ترین رنگ میان رنگ های دیگر است.
این کار در کارگاه تبریز تولید می شود و اغلب در تمام فصل‌ ها قابل استفاده است. طبی کمند در سری ۱۲ تایی بسته بندی می شود و ارسال آن به شکل مستقیم از تبریز برای مشتریان عزیز ارسال می شود.

کفش طبی کمند مشکی

روش خرید کفش زنانه طبی کمند

برای خرید کفش زنانه طبی کمند مشتریان می توانند عکس مربوطه را از طریق پیام رسان هایی نظیر تلگرام و واتس اپ به آیدی فروش ارسال نمایند تا آخرین وضعیت موجودی و قیمت مربوطه به آنها اعلام شود. در صورت موجود بودن کفش در همان روز نهایت فردا ارسال آن از طریق باربری انجام می شود و یا یک زمان 3 تا 5 روزه برای آماده سازی کار به مشتریان اعلام می شود.

کفش طبی کمند قهوه ای
خرید عمده انواع کفش طبی زنانه

در مرکز خرید عمده کفش طبی زنانه وانیا سبک های بسیار متنوع و خاص تری تولید می شود که هر کدام ویژگی ها و طراحی های مخصوص به خود را دارا می باشند این مدل کفش ها به سبب داشتن طراحی های جذاب و زیبا توانسته اند مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب نمایند.
کفش های طبی زنانه در جنس های چرم و غیرچرم تولید می شوند که بیشترین میزان فروش مربوط به کفش های غیرچرم است که با قیمت های بسیار مناسبی ارائه می شوند.
بخشی از آنها از تولیدات شهر تبریز و بخشی از تولیدات شهر تهران و مشهد هستند. این همکاری به جهت این است که خریداران بتوانند مدل های متنوعی را در این زمینه انتخاب نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا