پخش کفش صندل زنانه شیک

31 فروردين 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش صندل های زنانه شیک و جذاب با بالاترین سطح از تنوع و طراحی در سال جدید توسط تولیدکنندگان حرفه ای در این عرصه تولید می شوند و فرصتی را فراهم نموده اند که در این مرکز پخش انواع سبک های متنوعی از آنها متناسب با نیازهای مشتریان عزیز عرضه شود.


بهترین کفش صندل های زنانه با طراحی های شیک و خاص اغلب در تهران تولید می شود و بعد از آن می توان به شهرهایی نظیر تبریز و مشهد اشاره نمود اما شهر تهران از نظر تجربه و سابقه تولید صندل های زنانه شیک و متنوع بی نظیر است و تاکنون توانسته است متفاوت ترین و بهترین ها را روانه بازارهای سراسر کشور نماید.
با فرا رسیدن روزهای گرم سال بسیاری از خریداران انتظار دارند که با مراجعه حضوری یا اینترنتی به یک مرکز پخش کفش زنانه بتوانند به مجموعه متنوعی از انواع کفش صندل های زنانه دسترسی داشته باشند.
یک مرکز پخش با سابقه و حرفه ای این توانایی را دارد که با همکاری با تولیدکنندگان مختلفی متنوع ترین صندل های زنانه متناسب با مد روز را به مشتریان خود ارائه نماید.

صندل زنانه اسپرت کالباسی
انواع کفش صندل های زنانه شیک

کفش صندل های زنانه در سبک های مختلف دسته بندی می شود که به صورت کلی می توان را به مدل های مجلسی، اسپرت، راحتی و طبی طبقه نمود. در واقع ساختار پاشنه و کف و تزئینات روی کفش کاربری صندل های زنانه را مشخص می نماید.

مدل صندل زنانه مجلسی

کفش صندل های مجلسی زنانه در مرکز پخش عمده ارائه می شوند اغلب پاشنه دار هستند که این پاشنه می تواند از کوتاه تا بلند باشد و همچنین نوع پاشنه ضخیم، نازک، لژدار، مخروطی، مستطیلی و... باشد.
رویه صندل زنانه مجلسی باز است و این رویه به شکل چند تکیه روی پا را دربر می گیرند معمولا پنجه صندل های مجلسی برای زیبایی هر چه بیشتر پاها کاملا باز است تا آرایش پاها در آن به خوبی مشخص باشد.
صندل های مجلسی همچنین به شکل تخت نیز تولید می شوند و این مدل مناسب افرادی است که تمایلی به استفاده از صندل های مجلسی پاشنه دار ندارند در صورتی که پاشنه کفش به صورت تخت باشد برای اینکه صندل برای استفاده مجلسی مناسب شود تولیدکننده بر روی آن تزئینات خاصی استفاده می نماید.
صندل های مجلسی تخت نسبت به پاشنه دار دارای تنوع کمتری هستند اما در عین حال بسیار جذاب و زیبا هستند. مدل های بدون رکاب صندل های مجلسی معمولا برای استفاده در محیط خانه و مهمانی ها دورهمی طراحی می شود و به عنوان کفش های روفرشی نیز شناخته می شوند.

صندل زنانه مجلسی سفید پاشنه بلند

پخش صندل زنانه اسپرت

از جمله صندل های زنانه ای که به شکل گسترده ای در کشور توزیع و فروش آنها انجام می شود مدل های صندل اسپرت است که به نسبت مدل های مجلسی از میزان فروش بالاتری برخوردار است چرا که برای استفاده در محیط بیرون از منزل و به شکل روزمره کاربرد دارند و به همین دلیل کاربری بالای صندل های زنانه فروش آنها را به نسبت مدل های مجلسی بالا برده است.
صندل های زنانه اسپرت اغلب دارای زیره نرم و منعطفی همچون پیو هستند تا امکان پیاده روی روزانه را برای فرد میسر سازد. در واقع صندل هایی که دارای زیره سخت و غیرمنعطفی هستند هرگز برای استفاده روزمره گزینه مناسبی نیستند و صرف داشتن قیمت ارزان نمی تواند خرید آنها را توجیه نماید چرا که در دراز مدت پاها و مفاصل بدن دچار مشکلات مختلفی همچون کمردرد می شود.

صندل مجلسی اسپرت مجلسی

مدل صندل زنانه اسپرت جدید و شیک

از جمله صندل زنانه های اسپرت جدید و شیک می توان به مدل های با رویه های بلند اشاره نمود که تا بالای مچ پاها را در برمی گیرد که همین مشخصه جذابیت و زیبایی محصول را بالا برده است.
رویه کار از نوع حوله ای یعنی رویه شبیه به چرم مصنوعی است به همین دلیل رنگ بندی متنوعی را دارا می باشد این سبک در سری 12 جفتی و 6 جفتی تولید می شود تا مشتریان بتوانند تنوع رنگی بیشتری را برای فروشگاه خود سفارش دهند.
زیره کار نیز متناسب با رنگ رویه است که این خود زیبایی این صندل اسپرت را دوچندان نموده است. زیره از جنس پیو نرم و منعطف با کیفیت بالا است
این صندل زنانه اسپرت از جمله مدل های جدید و بسیاری شیکی از این مرکز پخش عمده کفش به صورت اینترنتی عرضه می شود مشتریان عزیز برای استعلام قیمت و موجودی این محصول لازم است که به صورت مستقیم با بخش مدیریت فروش به صورت اینترنتی تماس حاصل فرمایند.

صندل زنانه اسپرت در رنگ بندی
مدل صندل مجلسی اسپرت

برخی از سبک های صندل مجلسی دارای طراحی های هستند که هم به صورت روزمره و هم مجلسی می توانند استفاده شوند که این کاربری بالا آنها را به مدل های پرفروش تبدیل نموده است معمولا این مدل ها دارای یک لژ بلند یا کوتاه با رویه های بلند هستند.
این رویه گاها رویه یا کنارها های پاها را کاملا در برگرفته است و اغلب قیمت پنجه ها باز و قسمت پشت آنها بسته است و نوع زیره آنها از جنس پیو سبک است و رویه بسته به طراحی که تولیدکننده در نظر دارد می تواند چرم منصوعی یا طبیعی، بیاله، سوییت، میکروسوییت و... باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا