فروش عمده کیف و کفش ارزان

07 بهمن 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

سبک های متنوع و متفاوتی در زمینه کیف و کفش های ارزان تولید می شوند که فرصتی را ایجاد نموده است که در مرکز فروش عمده بر اساس انواع تقاضاها و در خواست های مشتریان که در سطح جامعه وجود دارد مدل های مناسبی بر اساس درجه های کیفی متفاوت ارائه شود.


بخش فروش عمده کیف و کفش های ارزان یک بخش پرطرفدار است که شما مشتریان عزیز می توانید در آن انواع مدل ها در طرح بندی های جدید و به روز را مشاهده و خریداری نمایید.
متاسفانه امروزه به سبب افزایش مواد اولیه بی رویه قیمت کفش ها از جمله مدل های چرم و لوکس بسیار افزایش پیدا کرده است به گونه ای که بسیاری از خانواده ها توان خرید آنها را ندارند و ناچارند به خرید کفش های ارزان قیمت بسنده نمایند.
در این زمان افراد ترجیح می دهند که کفش های ارزان قیمت خریداری نمایند به عبارتی قیمت معیار اصلی آنها برای تصمیم گیری می باشد و در بسیاری از موارد کیفیت و ظاهر فدای قیمت پایین می شود.
به همین دلیل این شرایط فرصت خوبی را برای تولیدکنندگان ایجاد نموده است که با تولیدات زیبا و با کیفیت مناسب تر رضایت مشتریان را بدست آورند و نیازهای آنها را در حد ممکن به بهترین نحو ممکن برآورده سازند. هر چند که امروزه سبک هایی تولید می شوند که از نظر کیفی بسیار پایین هستند و برای کسانی که به دنبال خرید ارزان ترین مدل ها هستند و کیفیت برای آنها در اولویت نمی باشد گزینه قابل قبولی است.

 

ست کیف و کفش و روسری طلایی

تولید ست کیف و کفش ارزان

هماهنگی در بین کیف و کفش زنانه زیبایی آن را دو چندان می نمایند. در حقیقت هارمونی بین رنگ ها سبب می شود که جذابیت و وقار خاصی در پوشش فرد ایجاد شود. به عبارتی ممکن است طرح یک کفش یا کیف به تنهایی جالب نباشد اما زمانی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند به جهت هماهنگی خاصی که دارند زیباتر و جذاب تر نمایان می شوند.
مدل های جذاب و ارزان قیمتی از کیف و کفش های ست در ایران تولید می شوند که از جمله آنها می توان به مدل ست کیف و ونس طرح دار اشاره نمود که با رنگ و طرح های مختلفی تولید می شود.
رویه و زیره با کیفیتی در تولید این ست استفاده شده است زیره نرم و سبک بوده و سبب شده کفش راحتی مناسب و وزن کمی داشته باشد. این مدل کفش با وجود داشتن کیفیت خوب دارای قیمت پایینی است. ونس در دو طرح چاپی و پتینه تولید می شود. مدل پتینه به سبب داشتن کیفیت بالا دارای قیمت بالاتری است.
کار در سری ده تایی و در سایزبندی 37.40 تولید می شود. کیف به شکل دوشی تولید می شود. این ست برای استفاده روزمره و گشت و گذار و خرید کاربرد خوبی دارد.

ست ونس و کیف طرح دار

فروش عمده ست کیف، کفش و روسری زنانه

از دیگر محصولات حراجی وانیا که در فصل بهار و تابستان تولید می شود مدل های ست کیف و کفش و روسری است این مدل محصول در مقایسه با ست کیف و کفش دارای مشتریان بیشتری است چرا که برای زنان به جهت هماهنگی بیشتری که در ظاهر ایجاد می کند از فروش بیشتری برخوردار است.
روسری از جنس نخی و قواره بزرگ است و معمولا جنس رویه کیف و کفش از یک متریال است و در سری های ده تایی بسته بندی و عرضه می شود.

تولید ست کیف و کفش
دسترسی به لیستی از انواع کیف و کفش ارزان

دسترسی روزانه و به روز به انواع کیف و کفش های ارزان تولیدکنندگان مختلف یکی از فرصت های ویژه ای است که در مرکز فروش عمده کفش وانیا برای خریداران عزیز فراهم شده است از این رو مدل ها در اغلب ایام هفته در کانال کفش عمده فروشی کفش ارزان وانیا بارگذاری می شود.
برای تصمیم گیری بهتر برای خرید قیمت به همراه مشخصات محصول در زیر هر کیف و کفش قید می شود تا خریداران بتوانند با مقایسه محصولات با دیگر تولیدکنندگان خریدهای خود را با دقت بیشتری انجام دهند.

لینک کانال کفش ارزان فروشی

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا