فروش کفش مردانه مجلسی تبریز

18 اسفند 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

فروش کفش های مردانه مجلسی تبریز با کیفیت های برتر و تایید شده و در تنوع مناسب به سراسر کشور انجام می شود. این مرکز می تواند مرجع مناسبی برای دستیابی به انواع پاافزارها با طراحی های شیک و چشم نواز باشد.


کفش های مردانه مجلسی از سبک های متنوعی برخوردار است و با نام های مختلفی ارائه می شود. از جمله می توان به نام هایی نظیر کلاسیک، ترافیکی، بوته ای، کلارک، کالج، لوفر، هشترگ و... اشاره نمود.
هر کدام از آنها برای نیاز و سلیقه ای خاصی طراحی می شوند و تنوع در آنها قدرت انتخاب بیشتری را برای مشتریان ایجاد می نماید.

کفش مجلسی مردانه تبریز

بهترین کفش مردانه مجلسی

بهترین کفش های مردانه مجلسی که در تبریز ارائه می شوند در درجه اول کاملا دستدوز می باشند و در تمام قسمت های آنها حتی در زیره آنها چرم طبیعی مرغوب گاوی به کار می رود.
زیره این کفش ها از چندین لایه چرم تشکیل می شود که معمولا تا پنج سانت نیز می رسند. این کفش ها جزو مدل های خاص و لوکس می باشد و مشتریان محدودی را دارا می باشد از این رو برای مشتریان بعد از انتخاب طرح مورد نظر به شکل سفارشی تولید می شود.

کفش مجلسی مردانه تبریز
در درجه دوم بهترین کفش ها مجلسی مدل هایی با زیره های پیو مرغوب و نرم با کفی های طبی می باشند. وزن این کفش ها سبک بوده و به عبارتی از ساختار طبی برخوردار می باشند.
اغلب رنگ های تولیدی و پرفروش برای کفش های مجلسی مشکی و قهوه ای تیره و در درجه بعدی رنگ عسلی و در موارد محدودی رنگ های نظیر سرمه ای می باشد.

کفش مجلسی مردانه تبریز

کفش مردانه مجلسی اسپرت

از جمله کفش های مجلسی مردانه پرطرفدار مدل هایی می باشند که بتوانند در بسیاری از موقعیت ها مورد استفاده قرار گیرند به عبارتی هم شخص با آنها بتواند به قرارها و امور کاری و رسمی خود برسد و هم در مهمانی ها و دورهمی شرکت کند.
این کفش ها از قالب های راحتی برخوردار می باشند و فرد با آنها مدت زمان بیشتری می تواند در بیرون از منزل بگذارند و کمتر احساس خستگی نماید.
برخی از آنها دارای رویه های بی بند و بغل کش می باشند و برخی بنددار می باشد. در این میان مدل های بی بند به دلیل سهولت در استفاده ار استقبال بیشتری برخوردار می باشند.

کفش مجلسی مردانه تبریز

فروش اینترنتی کفش مردانه مجلسی تبریز

روش کاری این مرکز به شکل فروش اینترنتی انجام می گیرد بدین شکل که خریداران از طریق سایت یا کانال به انتخاب موارد مورد نیاز از کفش های مردانه تبریز اقدام می نمایند.
و از طریق ادمین سفارش موجودی موارد انتخابی خود را درخواست می نمایند. بعد از بررسی موجودی در صورت تایید مشتری فاکتور مربوطه تنظیم و ارسال می شود.
بعد از تسویه حساب در مدت زمان مقرر موارد خریداری شده به آدرس مشتریان در هر شهر و دیاری که باشند ارسال می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا