پخش عمده کفش مردانه چرم تبریز

11 تیر 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه چرم تبریز به عنوان پرفروش ترین سبک های کفش در کشور شهرت یافته اند و بسیاری از خریداران تمایل دارند این تولیدات ایده آل را به شکل مستقیم مرکز پخش عمده در شهر تبریز به شکل حضوری یا اینترنتی خریداری نمایند.


برای کسانی که طرفدار کفش های با کیفیت می باشند کفش چرم برای آنها انتخاب فوق العاده ای می باشد چرا که جنس چرم بهترین جنسی است که می شود در تولید کفش چرم از آن استفاده نمود.
کفش های چرم دوام و کیفیت بالایی دارند و با هر بار واکس زدن تازه و نو می شوند و با مراقبت خوب می توان از آنها سال ها بهره کافی برد.
از طرفی استفاده از کفش های چرم با کیفیت می تواند نشان دهنده توان مالی بالا مردان می باشد و بیانگر این است که آنها به پوشش و سلامتی پاهای خود اهمیت بیشتری قائل می باشد.
اما به دلیل اینکه کفش چرم قیمت بالاتری دارد همه مردان تمایلی به خرید آنها ندارند و اغلب افراد با تمکن مالی بالا یا کسانی که در محیط های ویژه ای کار می کنند از آنها خریداری می نمایند.
اما سال ها تجربه نشان داده است که هیچ چیزی گران تر از خرید کفش های بی کیفیت ارزان نمی باشد چرا که باید زود به زود کفش ها تعویض شود و هم از نظر سلامتی در مواردی می تواند صدمات جبران ناپذیری از خود به جای بگذارد.
کسانی که یکبار از کفش های چرم تبریز با کیفیت استفاده می نمایند عاشق دوام و زیبایی کفش می شوند و دیگر تمایلی ندارند کفش های غیر چرم بی کیفیت را خریداری نمایند.

پخش کفش مردانه چرم تبریز
تولید کفش تمام چرم تبریز

کفش های تمام چرم تبریز توسط استادکاران مجرب تبریز تولید می شوند چرم هایی که در تولید این کفش ها استفاده می شوند از بهترین نوع چرم های دباغی شده در تبریز می باشند.
در این نوع کفش ها در تمام قسمت های آن از چرم طبیعی استفاده می شود و به عنوان هنر اصیل این دیار شناخته می شود. این کفش ها به صورت اختصاصی تولید می شوند یعنی تنها در هنگام سفارش تولید آنها انجام می شود.
از جمله این سبک های هنرمندانه که از طریق کفش وانیا قابل سفارش می باشد مدلی در سبک زیر و در زمره مدل های مجلسی است که دارای سایزبندی اختصاصی 38 تا 45 می باشد یعنی در دو سایزبندی پسرانه و مردانه تولید می گردد.
اینکار در رنگ هایی نظیر مشکی، زرشکی، قهوه ای و عسلی قابل سفارش می باشد. در زیره این کفش نیز حتی از چرم طبیعی گاوی چند لایه استفاده شده است.
این کفش برای استفاده در موقعیت های خاص و مراسمات رسمی تولید شده است و به هیچ وجه برای استفاده های روزمره گزینه مناسبی نمی باشد.

تولید کفش چرم تبریز طبیعی
تولید کفش مردانه چرم طبی تبریز

کسانی که به دنبال کفش های چرم طبی درجه یک و زیبایی می باشند می دانند که شهر تبریز دارای کارخانه جات و تولید کنندگان ویژه ای می باشد و ترجیح می دهند که از برندهای معتبر تبریز کفش طبی خریداری نمایند.
کفش های طبی و راحتی تبریز دارای قالب های استاندارد اختصاصی می باشند و استفاده طولانی مدت از آنها سبب آسیب به پاها و ستون فقرات نمی شود و از بسیاری از بیماری های مختلف پوستی و اسکلتی پاها جلوگیری می کند.
از جمله این کفش های چرم طبی که کیفیت بالا و طراحی زیبایی در این مرکز تولید می شود کفش طبی لوتوس می باشد که دارای رویه چرم طبیعی و آستری صنعتی با کف طبی می باشد.
زیره کار پیو به روش تزریق مستقیم می باشد از این رو کفش سبک بوده و در برابر سایش مقاومت بالایی داشته و از طرفی از انعطاف خوبی نیز برخوردار می باشد این کار در دو رنگ پرفروش مشکی و قهوه ای تیره تولید می شود.

پخش کفش مردانه طبی چرم
پخش کفش مردانه اسپرت تبریز

زمانی که کفش های اسپرت از چرم طبیعی تولید می شود در برابر حرکات و فعالیت زیاد مقاومت بالاتری دارند و به جهت اینکه تنفس پذیر هستند و هوا را به خوبی در کفش به جریان می اندازند از عرق نمودن پاها در حین فعالیت جلوگیری می کنند و در نتیجه پاها خشک می ماند و آرامش بیشتری را احساس می کند.
از جمله کفش های اسپرت چرم تبریز که کیفیت بالایی دارد مدل بلیز آداک می باشد که دارای رویه چرم طبیعی و زیره پیو از نوع تزریق مستقیم می باشد.
دارا بودن کف طبی راحتی کار را افزایش می دهد. این سبک در سه رنگ مشکی، فیلی و قهوه ای تولید می شود و دارای سایزبندی 40 تا 44 می باشد.

پخش کفش مردانه اسپرت تبریز چرم
کانال پخش کفش چرم

برای معرفی بهتر محصولات این مرکز و برای اینکه مشتریان سریع تر در جریان آخرین مدل ها قرار بگیرند کانالی بدین منظور ایجاد شده است که مشتریان با عضویت در آن بتوانند از آخرین مدل های کفش چرم مردانه و زنانه مطلع شوند.
کفش های چرم در اقسام مجلسی، راحتی و طبی در این کانال قرار داده می شود. سبک های لوکس کفش چرم به جهت اینکه دارای مشتریان محدودتری هستند از این رو به صورت سفارشی و تنها در هنگام ثبت درخواست تولید می شوند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا